Warszawskie centra Grupy Atrium w nowych odsłonach po modernizacjach

Grupa Atrium z sukcesem realizuje kluczowe elementy strategii, zakładającej repozycjonowanie kluczowych obiektów – przebudowę miksu najemców, rozbudowę bądź poszerzenie stref gastronomii i rozrywki, wzbogacanie oferty usługowej oraz tworzenie inspirujących, unikalnych, starannie zaprojektowanych przestrzeni miejskich, wzbogacających doznania i uatrakcyjniających pobyt w centrach  (placemaking).

Wprowadzając innowacyjne koncepty handlowe, usługowe i rozrywkowe oraz kreatywne aranżacje wnętrz, centra Atrium oferują odwiedzającym nowe doświadczenia oraz kształtują sposób spędzania wolnego czasu w mieście kreatywnie i jakościowo. W IV kwartale tego roku Atrium zakończy niemal jednocześnie kolejne etapy rozbudowy i przebudowy trzech flagowych obiektów z portfolio spółki, zlokalizowanych w Warszawie.

W Atrium Promenada pasaż główny zamieni się w  Aleję Fontann – przestrzeń unikalną pod względem architektury i atmosfery, w której znajdą się flagowe sklepy oraz salony modowe w najnowszych konceptach, a także takie, które w Polsce pojawią się po raz pierwszy. Obiekt wzbogaci się również o dobudowaną strefę food courtu, unikatową w zakresie aranżacji wnętrz i projektu architektonicznego. Powierzchnia centrum handlowego powiększy się o kolejne 13,4 tys. mkw GLA. Atrium Promenada stanie się wyjątkowym miejscem, w którym funkcje zakupowe połączą się z inspirującą przestrzenią dedykowaną relaksowi, pracy, rozrywce, kulturze i gastronomii.

W rezultacie rozbudowy o kolejne 8, 6 tys. mkw GLA powiększy się też powierzchnia Atrium Targówek. W obiekcie powstanie aleja modowa z rozpoznawalnymi międzynarodowymi i polskimi markami. Zostanie również otwarta odnowiona strefa food courtu. W efekcie inwestycji Atrium Targówek stanie się centrum handlowym ze spójną i  kompleksową ofertą handlową, usługową i rozrywkową, najbardziej rozbudowaną i komplementarną w tej części Warszawy. Jako istotna część  codziennych atywności lokalnej społeczności, Atrium Targówek przygotowuje dla mieszkańców pobliskich osiedli przyjazne, różnorodne przestrzenie i różnorodną ofertę, co sprawi, iż centrum będzie znakomitym miejscem do spędzania wolnego czasu, z dziećmi lub w gronie przyjaciół.

Atrium Reduta z nową strefą  leasure & entertainment

Natomiast w Atrium Reduta planowane są dwa kluczowe otwarcia, redefiniujące strefę leasure & entertainment. Centrum, znane dotychczas z rozwiniętej oferty usługowej, łatwego dostępu i wygodnych zakupów,  wzbogaci się o sześciosalowy multipleks kinowy z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi – będzie to pierwsze kino na Ochocie. Klienci centrum handlowego będą mogli korzystać również z rozbudowanej oferty klubu fitness CityFit, otwartego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Tym samym Atrium Reduta  zaoferuje nowe możliwości niemal nieograniczonego czasowo dostepu do różnorodnej oferty aktywnego spędzania czasu w centrum miasta – zarówno pracownikom pobliskich parków biznesowych i śródmieścia, jak również mieszkańcom Ochoty, ale także pobliskich miejscowości – m.in. Ursusa, Piastowa, Pruszkowa. Grupa Atrium od 2015 roku prowadzi modernizację i rozbudowę swoich flagowych obiektów, czerpiąc ze światowych trendów, pojawiających się na rynku innowacji, a także monitorując i wyprzedzając nowe oczekiwania i style spędzania czasu przez klientów. Spółka wzmacnia swoją pozycję w stolicy, poprzez tworzenie unikatowych miejsc, które wyznaczają styl życia, w wyjątkowy sposób łącząc zakupy, relaks i miejską rozrywkę.

Atrium European Real Estate Limited

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie w portfolio Grupy znajduje się 46 centrów i nieruchomości handlowych zlokalizowanych w sześciu krajach, o wartości rynkowej 2,6 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej ok. 1,1 mln mkw. W 2017 r. firma Atrium odnotowała przychody z najmu brutto w wysokości 198,7 mln euro. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.

Atrium w Polsce

Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 517 400 mkw. Rok 2017 spółka zamknęła z przychodem z najmu brutto na poziomie 100,345 mln euro. W Polsce zlokalizowanych jest dziewięć kluczowych obiektów Atrium. Należą do nich: Atrium Promenada, Atrium Targówek i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Felicity w Lublinie, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Koszalin, Atrium Copernicus w Toruniu i CH Focus w Bydgoszczy.

Atrium zaprezentuje wszystkie swoje projekty podczas Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl