Mango otwiera kolejny sklep w centrum handlowym

Mango kontynuuje ekspansję międzynarodową, otwierając nowy sklep w Ostrowcu. Salon będzie zlokalizowany w Galerii Ostrowiec położonej w handlowej dzielnicy miasta.

Nowy sklep zajmuje 400 mkw. powierzchni handlowej i prowadzi sprzedaż kolekcji damskiej i dziecięcej. Wystrój wnętrza podąża za stylem innych salonów międzynarodowych, polegającym na ujednoliceniu linii odzieżowych. Układ przestrzenny jest uporządkowany i spójny z firmową estetyką. Nowe otwarcie odzwierciedla zainteresowanie Mango polskim rynkiem, na którym posiada już 20 punktów sprzedaży oraz sklep internetowy mango.com. Firma przewiduje kolejne otwarcie jeszcze przed końcem tego roku.

Flagowy salon Mango w Warszawie

W ubiegłym roku marka Mango otworzyła w Warszawie sklep flagowy, będącym jednocześnie pierwszym typu megastore w kraju. Ma on powierzchnię 900 mkw. i jest największym sklepem marki w Polsce. Prowadzi sprzedaż kolekcji damskiej i męskiej.

Mango zostało założone w 1984 roku i dzisiaj należy do grona największych firm modowych na świecie. Marka, której rodzimym miastem jest Barcelona, dysponuje rozbudowaną siecią sklepów o łącznej powierzchni sięgającej niemal 800 tys. mkw. w 112 krajach. W centrum projektowym „El hangar” w Palau-solità i Plegamans co roku powstaje ponad 18 tys. modeli ubrań i akcesoriów zaprojektowanych zgodnie z trendami sezonu. Firma zakończyła rok 2016, osiągając przychód ze sprzedaży w wysokości 2,26 miliarda euro.

Sprzedaż online

Mango prowadzi sprzedaż online w 83 krajach, oferując zakupy internetowe w pełni zintegrowane ze sklepami fizycznymi. W 2018 roku planowane jest rozszerzenie tego kanału sprzedaży na Iran i Ukrainę. Firma, oprócz różnych opcji dostawy, takie jak odbiór w sklepach lub dostawa do domu w większości krajów,  oferuje także dostawy do domu już następnego dnia w głównych miastach europejskich, a także we wszystkich prowincjach Hiszpanii.

W 2017 roku stronę internetową Mango odwiedziło ponad 450 milionów użytkowników, co stanowi wzrost o ponad 50 milionów w porównaniu z rokiem poprzednim. Ponadto, zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych i tabletów przekroczyły po raz pierwszy te robione za pośrednictwem komputerów (z wynikiem 52 proc., a w 2016 r. powyżej 44 proc.). Podobnie wyglądały wizyty na stronach internetowych, 67 proc. zostało zrealizowanych za pomocą urządzeń mobilnych, o 4 punkty więcej niż rok wcześniej. Firma posiada 21,5 miliona obserwujących na profilach w sieciach społecznościowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl