ECE: kobieca marka premium dołączyła do Galerii Krakowskiej

Polska marka Molton otworzyła swój kolejny salon, tym razem w Galerii Krakowskiej. W nowo otwartym sklepie na powierzchni 80 mkw. dostępne są najnowsze kolekcje z segmentu premium oraz kobiece akcesoria.

Marka Molton powstała w 1989 roku i zajmuje się dystrybucją eleganckiej odzieży damskiej. Firma w swoim dorobku ma już blisko 30 salonów w największych miastach w Polsce. W Galerii Krakowskiej nowy sklep zajmuje powierzchnię 80 mkw. i zlokalizowany jest na poziomie 1.

Marka Molton kieruje swoje modowe inspiracje do najbardziej wymagających kobiet, które w swoich kreacjach stawiają na elegancję i minimalizm. Wszystkie kolekcje są głęboko przemyślane, z pozoru skromne, ale emanujące perfekcją kroju. Nowoczesne formy marki Molton pozwalają na tworzenie wyjątkowych kreacji poprzez łączenie poszczególnych linii. W salonie elegancki charakter wnętrza nadaje połączenie nowoczesności z kobiecą subtelnością. Jasna kolorystyka odzwierciedla współczesne trendy w projektowaniu wnętrz, ale również stylistykę, w jakiej powstają najnowsze projekty marki.

ECE właścicielem Galerii Krakowskiej

Galeria Krakowska została otwarta w 2006 roku, błyskawicznie stając się jednym z najpopularniejszych obiektów handlowych w Małopolsce. Położona jest w samym sercu Krakowa, w bezpośrednim sąsiedztwie Rynku Głównego. Dzięki świetnemu połączeniu z Dworcem Głównym PKP i autobusowym, linią komunikacji miejskiej czy portem lotniczym Balice oraz największemu w centrum parkingowi jest najdostępniejszym miejscem Krakowa i turystyczną bramą miasta.

Obszar oddziaływania Galerii Krakowskiej obejmuje ponad 1,3 mln mieszkańców woj. małopolskiego. Łączna powierzchnia 270 punktów handlowych położonych na 3 poziomach wynosi 60 tys. mkw., a także 4,5 tys. mkw. powierzchni biurowych. Galeria Krakowska należy do spółki ECE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl