Nowy projekt handlowy na Pomorzu

Napollo zabezpieczyło grunt pod kolejny park handlowy typu convenience, który ma powstać w Gdańsku, w Oruni Górnej. Ruszył proces komercjalizacji nowego projektu, a otwarcie zaplanowane jest na 2020 r.

– Inwestycja  w Gdańsku jest kolejnym krokiem w realizacji przez Napollo strategii budowy portfela centrów i parków wygodnych zakupów w najważniejszych aglomeracjach Polski, który do roku 2020 włącznie ma przekroczyć poziom 100 tys. mkw. GLA – mówi Katarzyna Rzetecka, Członek Zarządu Napollo i Dyrektor Pionu Inwestycji Komercyjnych.

N-Park w Gdańsku zlokalizowany będzie między ulicami Małomiejską i Kadmową. Dwupoziomowy obiekt, udostępni dziewięć lokali od 40 mkw. do 960 mkw. Tym samym łączną powierzchnia N-Parku wyniesie ok. 3,7 tys. mkw., na której znajdzie się oferta spożywcza, drogeryjna, mody, rodzinna, salon z elektroniką. Asortyment poszerzony będzie o usługi i infrastrukturę, które sprzyjać będą dłuższym wizytom w centrum podobnie jak planowane działania związane z włączaniem się w lokalne inicjatywy integrujące społeczność. Obiekt wkracza w dobrze rozwiniętą tkankę miejską z funkcją mieszkaniową – obok znajdują się licznie osiedla i wciąż powstają nowe– co umożliwia realizację tych założeń.  Ponadto N-Park będzie dysponował parkingiem na 90 miejsc.

Nowa inwestycja Napollo w Oruni Górnej

Inwestycja powstanie w Oruni Górnej liczącej ok. 24 tys. mieszkańców. Jest to miejsce dobrze skomunikowane z obwodnicą trójmiejską oraz główną arterią komunikacyjną Trójmiasta (DK 91/E75), która przebiega również przez całą dzielnicę (Trakt św. Wojciecha).

– N-Park w Gdańsku powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie licznych osiedli mieszkaniowych i spełniać będzie rolę codziennej destynacji zakupowej, usługowej i spędzania czasu dla okolicznych mieszkańców. Dodatkowo, dzięki doskonałej komunikacji tranzytowej może stać się także miejscem zakupów ‘po drodze’, co ułatwi wygodny parking i szybka komunikacja z ulicami dojazdowymi – dodaje Katarzyna Rzetecka.

Napollo jeszcze w tym roku uruchomi pierwszy N-Park w aglomeracji warszawskiej, na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna. Wśród najemców centrum znajdują się m.in. Super-Pharm, Smyk, RTV Euro AGD, Pepco, Jysk, Martes Sport, Pizza Hut, Świat Książki, Kakadu, Top Secret czy Lux Med. Na przyszły rok zaplanowane są otwarcia kolejnych N-Parków we Wrocławiu oraz w Warszawie.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl