Sephora uruchomiła kolejny salon w nowym koncepcie

Od jesieni 2017 roku Sephora konsekwentnie wdraża nowy koncept perfumerii. Najnowszy salon został właśnie uruchomiony w zmodernizowanym Atrium Promenada. Salon o powierzchni ponad 500 mkw. zlokalizowany jest w prestiżowej Alei Fontann.

Nowy koncept Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, który wśród innych serwisów, oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Obok nich na klientów czeka Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub oraz Skin Care Bar.

– Perfumeria Sephora w Atrium Promenada obecna jest od blisko 20 lat. To jedna z tych perfumerii, która posiada stałe grono, wiernych nam klientów, od lat preferujących właśnie tę lokalizację i pracujący w niej zespół – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska. – Wraz z imponującą modernizacją centrum, jak i dynamicznym rozwojem otaczających Atrium Promenada osiedli mieszkaniowych i lokali biurowych, zmieniamy się i my. Mamy nadzieję, że perfumeria Sephora w nowej odsłonie zachwyci nie tylko wiernych jej dotąd klientów, ale i rozkocha w sobie nowych fanów piękna – dodaje.

Bogata oferta Sephora

Na klientów w dniu otwarcia czekały liczne niespodzianki przygotowane przez Sephora: prezenty do zakupów, atrakcyjny rabat na cały asortyment, a dla pierwszych 100 osób – prezent do zakupów: torba Sephora pełna produktów Sephora Collection.

Klienci Sephora w Atrium Promenada, znajdą w niej bogactwo blisko 200 marek pielęgnacyjnych, zapachowych, ale przede wszystkim makijażowych. Wśród tych ostatnich takie gorące premiery tej jesieni jak Fenty Beauty by Rihanna czy kultowa Anastasia Beverly Hills.

Sephora – globalny gracz

Sephora obecna na polskim rynku od 1999 roku posiada 94 perfumerie w największych miastach Polski. Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie.

Założony we Francji przez Dominique’a Mandonnaud w 1970 r. rewolucyjny koncept perfumerii Sephora to starannie dobrany, pełen nowości asortyment partnerskich marek – wśród nich zarówno klasyki, marki indie, gorące, światowe premiery oraz ciesząca się uznaniem, kolekcja marki własnej, Sephora Collection. Produkty i usługi oferowane przez Sephora dodają klientom pewności siebie i pomagają wykorzystać drzemiący w nich potencjał , a to wszystko przy wsparciu profesjonalnego i pełnego wyobraźni zespołu konsultantów.

Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Dzięki swojej unikalności, innowacyjności i duchowi przedsiębiorczości, Sephora stała się ulubioną destynacją w 34 krajach i w internecie, dla wszystkich tych, którzy kochają eksperymentowanie i lubią odkrywać zaskakujący świat piękna.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl