Prima Moda inwestuje w e-commerce. Oferta sieci dostępna na nowym rynku

Zarząd Prima Moda S.A. udoskonala sprzedaż internetową sieci. Spółka nawiązała współpracę z Zalando SE, dzięki może prezentować i sprzedawać swoje produkty na nowym, niemieckim rynku.

Prima Moda zgodnie z przyjętą strategią stale poszerza kanały sprzedaży internetowej. 24 października br. właściciel sieci poinformował o podjęciu współpracy z Zalando – wiodącą internetową platformą modową w Europie – na terytorium Niemiec.

Prima Moda rozwija strategię sprzedaży wielokanałowej

– Wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, jeszcze intensywniej skupiliśmy się na przyjęciu, wdrożeniu i rozwoju strategii sprzedaży wielokanałowej. W tym celu rozpoczęliśmy proces inwestycji w nowoczesne narzędzia informatyczne i logistyczne, które umożliwiają nam stworzenie efektywnej platformy komunikacji i interakcji z naszymi klientami – mówi Dariusz Plesiak, Prezes Zarządu Prima Moda S.A.

Konsekwentnie realizowane założenia biznesowe Spółki pozwoliły wypracować w pierwszym półroczu 2018 r. wyniki, świadczące o prawidłowości rozpoznania kierunków działania i zasadności podjętych decyzji. We wspomnianym okresie Prima Moda wypracowała zysk netto w wysokości 1 093 tys. zł, EBITDA wyniosła 2 013 tys. zł, a EBIT 1 593 tys. złotych. Przychody ze sprzedaży wyniosły 15 081 tys. zł., przy zreorganizowanej ilości powierzchni handlowej, z jednocześnie odczuwalnym trendem wzrostowym udziału sprzedaży e-commerce.

Spółka upatruje, że dotychczas podjęte działania będą dawały dalsze widoczne efekty w kolejnych okresach. Prima Moda będzie kontynuowała rozwój modelu omnichannel oraz budowę sklepów hybrydowych, jak również podejmowała będzie inwestycje w tym w rozwój procesów logistycznych w celu osiągnięcia kolejnych sukcesów na rynku w nadchodzących latach, a przedstawione wyniki świadczą o potencjale możliwości w tym zakresie.

Podstawową działalnością Prima Moda jest sprzedaż obuwia damskiego, męskiego, torebek oraz produktów komplementarnych. Produkty sieci znajdują się w segmencie średnim i wyższym, pochodzą od renomowanych producentów głównie włoskich. Towary sprzedane są przez sieć blisko 30 salonów firmowych Prima Moda oraz sklep internetowy.

Zalando w 17 krajach

Zalando jest wiodącą w Europie platformą modową i lifestyle’ową dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Firma z siedzibą w Berlinie oferuje swoim klientom szeroki wybór takich artykułów lifestyle’owych jak buty, odzież, akcesoria i produkty kosmetyczne z darmową dostawą i zwrotem. W asortymencie znajduje się blisko 2000 marek zarówno znanych na całym świecie, produkty lokalnych projektantów, a także marki własne.

Zalando dostosowuje swoją ofertę indywidualnie do specyfiki każdego z 17 obsługiwanych krajów europejskich: Austrii, Belgii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Irlandii, Włoch, Luksemburga, Holandii, Norwegii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Polski i Wielkiej Brytanii. Sieć logistyczna obejmująca pięć centralnie położonych centrów logistycznych i mniejsze magazyny w Północnych Włoszech, Francji i Szwecji, pozwala na efektywną obsługę naszych klientów w całej Europie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl