Action w kolejnych lokalizacjach. Europejska sieć ma już 15 sklepów w Polsce

Action, najszybciej rosnący europejski dyskont nieżywnościowy, dynamicznie rozwija się w Polsce. W ostatnich dniach uruchomił dwa nowe sklepy: w Szamotułach i Łodzi.

Międzynarodowy dyskont nieżywnościowy Action kontynuuje swoją ekspansję na polskim rynku. 25 października sieć otworzyła swój piętnasty sklep w Polsce  – mieści się on w Szamotułach. Tego samego dnia powstał także sklep w Łodzi.

Ekspansja Action w Polsce

Action zaskakuje swoich klientów szeroką i stale zmieniającą się ofertą w możliwie najniższych cenach już w siedmiu europejskich krajach. Ponad rok temu, Action otworzył swój pierwszy sklep w naszym kraju. Od tego czasu, klienci mogą korzystać z jego szerokiej oferty – ponad 6000 produktów w 14 kategoriach, od artykułów gospodarstwa domowego, poprzez dekoracje i zabawki, po produkty do majsterkowania, ogrodu czy spędzania czasu na świeżym powietrzu.

– Cieszymy się, że koncept Action został pozytywnie przyjęty w Polsce – tak jak w pozostałych sześciu krajach, w których działamy. Nasi klienci doceniają zaskakującą i stale zmieniającą się ofertę w możliwie najniższych cenach – tłumaczy Monique Groeneveld, General Manager Action w Polsce. – Do końca ubiegłego roku z sukcesem otworzyliśmy w Polsce kilkanaście sklepów. Z tego względu, z pełnym przekonaniem patrzymy na dalszy rozwój w całym kraju. Decydując się na Szamotuły i Łódź, wybraliśmy świetne lokalizacje, zapewniającą wygodne zakupy i łatwy dostęp dla naszych klientów – dodaje.

Sklep Action zatrudnia zazwyczaj ok. 15 osób i ma 1000 mkw. powierzchni. Dla klientów dostępne są miejsca parkingowe.

Międzynarodowa sieć sprzedaży

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1200 sklepów w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii I Polsce. We wszystkich krajach zatrudnia niemal 41 000 osób. W 2017 r. sprzedaż wyniosła 3,4 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6.000 artykułów w sklepach Action jest częścią standardowego zakresu produktów. Cała reszta jest dynamiczna i szybko się zmienia, a każdego tygodnia Action wprowadza na półki swoich sklepów ponad 150 nowych artykułów.

Asortyment składa się z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele zarówno znanych marek, jak i marek własnych. Action może gwarantować swoim klientom tak niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję i racjonalną politykę kosztową w całej organizacji.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl