CDRL: 7 proc. wzrost przychodów offline i 20 proc. online

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, wypracował w październiku 2,2 mln zł przychodów ze sprzedaży odzieży w polskim kanale internetowym, wobec 1,8 mln zł rok wcześniej. Oznacza to wzrost o 20 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie przychody uzyskane z krajowych sklepów stacjonarnych wyniosły 14,3 mln zł i były wyższe od ubiegłorocznych o 7 proc.

– Jesienno-zimowa kolekcja Coccodrillo wpisała się w obecnie panujące trendy i została bardzo dobrze odebrana przez naszych klientów. Dzięki temu podtrzymaliśmy wysoki poziom sprzedaży w kolejnym miesiącu – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

CDRL pracuje nad optymalizacją sklepów stacjonarnych

– Cały czas pracujemy nad optymalizacją sklepów stacjonarnych oraz ulepszeniem sprzedaży w kanale internetowym. Niedługo oddamy do użytkowania nową halę magazynową, która m.in. dedykowana jest klientom sklepu online. Nowy obiekt usprawni obsługę zamówień, a klienci będą mogli wybierać produkty z szerszego wachlarza – dodaje.

Narastająco, od stycznia do października spółka wygenerowała 122,1 mln zł przychodów w polskich sklepach stacjonarnych oraz 17,5 mln zł w kanale e-commerce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 2 proc. i 31 proc. rdr.

Na 12 listopada spółka zwołała Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie, na którym akcjonariusze zdecydują o możliwości przeprowadzenia skupu akcji własnych. Zarząd chce przeznaczyć maksymalnie 3 mln zł na zakup akcji stanowiących nie więcej niż 1,6 proc. kapitału zakładowego. W przypadku podjęcia uchwały, rozpoczęcie Programu Skupu planowane jest na 19 listopada, a ustalona maksymalna cena wyniesie 30 zł.

520 punktów handlowych w sieci Coccodrillo

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

Na koniec I półrocza br. w skład sieci handlowej Grupy wchodziło 520 punktów handlowych. Z tego 264 to sklepy zlokalizowane na terenie Polski, a 256 w krajach Unii Europejskiej i poza nią.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl