OTCF rezygnuje z przejęcia marki Simple od Gino Rossi

Spółka OTCF, właściciel marki sportowej 4F, zrezygnowała z dalszych negocjacji z Gino Rossi w sprawie przejęcia całościowego pakietu akcji Simple Creative Products – wynika z komunikatu Gino Rossi S.A.

Jednocześnie Zarząd Gino Rossi S.A. informuje, że kontynuowane są negocjacje z firmą Monnari Trade S.A., która złożyła w październiku ofertę wiążącą wraz z projektem umowy zobowiązującej do sprzedaży 100 proc. akcji w spółce Simple Creative Products S.A.

OTCF ma inne plany inwestycyjne

Spółka OTCF S.A. wydała oświadczenie w sprawie rezygnacji z udziału w procesie przejęcia Simple CP.

“W związku z dynamicznie zmieniającą się sytuacją rynkową i analizą sektora retail firma OTCF S.A. zdecydowała się na wybór innego projektu inwestycyjnego, rezygnując tym samym z udziału w procesie zakupu Simple CP od Gino Rossi S.A.”

Monnari negocjuje z Gino Rossi

Przypomnijmy, że 18 lipca br. Zarząd Gino Rossi S.A. otrzymał od Monnari Trade S.A. niewiążącą ofertę zakupu 100 proc. akcji spółki Simple Creative Products. Oferta zakłada zapłatę przez nabywcę 12 mln zł tytułem nabycia ww. akcji wraz z zadłużeniem Simple Creative Products. Następnie media obiegła informacja, że do negocjacji w sprawie zakupu Simple CP dołączyła się spółka OTCF, która 20 września br. podpisała list intencyjny z Gino Rossi. Wówczas Igor Klaja, Prezes OTCF S.A. powiedział redakcji Retailnet.pl, że widzi ogromny potencjał w odbudowie wizerunku i stworzeniu silnej marki Simple. Natomiast 5 października br. spółka Monnari Trade złożyła wiążącą ofertę zakupu 100 proc. akcji spółki Simple Creative Products od Gino Rossi.

Spółki odzieżowe

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Własna sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje około 90 salonów w Polsce i za granicą (Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja).

Simple Creative Products to czołowa marka na polskim rynku luksusowej odzieży damskiej. Sieć sprzedaży Simple CP obejmuje 63 salony własne w Polsce. Sprzedaż Gino Rossi i Simple CP prowadzona jest także w sklepach internetowych.

Spółka Monnari Trade S.A. istnieje od 2000 r. Początek samej marki miał miejsce dwa lata wcześniej. Na koniec I półrocza 2018 r. spółka prowadziła sieć sklepów złożoną ze 163 punktów. Salony sprzedaży Monnari (wraz z salonami outletowymi) zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych. Sieć obecna jest na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie.

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne. Spółka OTCF obecna jest na 4 kontynentach, w 36 krajach. W Polsce posiadamy ponad 200 sklepów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl