Prima Moda podsumowała wyniki finansowe po III kwartałach

Sieć Prima Moda wypracowała w III kwartałach bieżącego roku finansowego przychody ze sprzedaży na poziomie 21 923 tys. zł. To mniej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Wówczas przychody wyniosły 26 334 tys. zł.

Firma może za to pochwalić się lepszymi wynikami jeżeli chodzi o zyski. Wszystko dzięki zreorganizowanej sieć sprzedaży i rozwijającemu się kanałowi sprzedaży e-commerce. Efekty? Po III kwartałach 2018 r. Prima Moda wypracowała narastająco zysk netto w wysokości 1 482 tys. zł, EBITDA wyniosła 2 573 tys. zł, a EBIT 1 957 tys. zł.

Obuwie nakręca sprzedaż Prima Moda

Podstawową działalnością spółki jest sprzedaż obuwia damskiego, męskiego, torebek oraz produktów komplementarnych. Produkty Prima Moda znajdują się w segmencie średnim i wyższym, pochodzą od renomowanych producentów głównie włoskich. Towary sprzedawane są poprzez sieć salonów firmowych „Prima Moda” oraz w e-commerce. Oferta obejmuje wysokiej klasy obuwie biznesowe, wizytowe, weekendowe i codzienne, torebki, galanterię skórzaną, dodatki jak szale, okulary oraz środki do pielęgnacji obuwia.

Procentowa wartość sprzedaży obuwia w stosunku do innych towarów wynosi ok. 85 procent. Oferta ukierunkowana jest na wymagających klientów, dla których ważna jest zarówno wysoka jakość oferowanego obuwia jak i jego oryginalność, ponadczasowość oraz modowość. Obuwie prezentowane w salonach firmowych sygnowane jest marką własną Prima Moda, będącą zastrzeżonym znakiem towarowym na terytorium całej Unii Europejskiej.

Współpraca Prima Moda i Zalando

W październiku spółka nawiązała współpracę z Zalando SE, dzięki może prezentować i sprzedawać swoje produkty na nowym, niemieckim rynku.

– Wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, jeszcze intensywniej skupiliśmy się na przyjęciu, wdrożeniu i rozwoju strategii sprzedaży wielokanałowej. W tym celu rozpoczęliśmy proces inwestycji w nowoczesne narzędzia informatyczne i logistyczne, które umożliwiają nam stworzenie efektywnej platformy komunikacji i interakcji z naszymi klientami – mówi Dariusz Plesiak, Prezes Zarządu Prima Moda S.A.

Spółka upatruje, że dotychczas podjęte działania będą dawały dalsze widoczne efekty w kolejnych okresach. Prima Moda będzie kontynuowała rozwój modelu omnichannel oraz budowę sklepów hybrydowych, jak również podejmowała będzie inwestycje w tym w rozwój procesów logistycznych w celu osiągnięcia kolejnych sukcesów na rynku w nadchodzących latach, a przedstawione wyniki świadczą o potencjale możliwości w tym zakresie.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE
Scroll to Top