Telakces podsumowuje rok. Na koncie prawie 180 placówek

Telakces.com – jedna z najszybciej rozwijających się sieci sprzedaży produktów GSM w Polsce – podsumowuje rok 2018 i zapowiada kolejny etap ekspansji.

Dobiega końca rok 2018, który pod wieloma względami okazał się trudny dla branży retail. Dla Telakces.com był jednak wyjątkowo owocny. Spółka bowiem tylko od stycznia otworzyła już 33 punkty, a kolejne powstaną w najbliższych tygodniach. Sieć będzie liczyła na koniec 2018 roku blisko 180 placówek.

Michał Skowronek, Prezes Zarządu Telakces.com
Michał Skowronek, Prezes Zarządu Telakces.com

– Zwracając uwagę na trudności, mamy na myśli przede wszystkim ograniczony handel niedzielny i rosnące koszty utrzymania pracownika. Również sam fakt zatrudnienia sprzedawców, obecnie nie należy do najłatwiejszych,  a znalezienie pracownika jest coraz większym wyzwaniem. Rynek GSM również nasyca się, dlatego przetrwać mogą najsilniejsi – mówi dla Retailnet Michał Skowronek, Prezes Zarządu Telakces.com.

Telakces.com jako znana już na rynku sieć franczyzowa, mająca sklepy w całym kraju, podąża za duchem rozwoju w sposób zrównoważony. Spółka zwraca uwagę przede wszystkim dbałością o jakość serwisu, szeroką ofertą usług i asortymentem oraz wizualnym konceptem swoich sklepów.

– Nie boimy się nowych wyzwań, otwarć. Wiemy, że branża GSM jest na tyle perspektywiczna, iż kolejne punkty prędzej czy później stają się dochodowe. Konkurencja napędza nas do działania, ale to właśnie Telakces.com podpisuje długoterminowe umowy na lokale – podkreśla Michał Skowronek.

Telakces.com stawia na rozwój sieci franczyzowej

Telakces.com zapewnia elastyczne podejście do każdego partnera franczyzowego. – Nasi franczyzobiorcy tym samym mają możliwość działania pod banderą Telakces.com w sposób żywy, dopasowując asortyment do danego rynku. To sprawia, że każdy pracując na siebie, bierze czynny udział w kształtowaniu działalności i rozwoju firmy. Zdajemy sobie sprawę, że chłonny rynek GSM generuje coraz więcej firm, które chcą zaistnieć w branży, dlatego nasze zaangażowanie w pracę sklepów, sukcesywnie wzrasta. Jesteśmy partnerem handlowym najpoważniejszych projektów handlowych w Polsce, dlatego zdając sobie z tego sprawę, dywersyfikujemy asortyment, wprowadzając najnowsze trendy, usprawniając komunikację biznesową i designerską – zapewnia  Prezes Zarządu Telakces.com.

Kolejny – 2019 rok dla Telakces.com to, jak zapowiada zarząd sieci, przede wszystkim nowe otwarcia. – Często podpisujemy umowy najmu jeszcze w fazie projektu galerii handlowej. Nie zapominamy też o opiece nad obecnymi franczyzobiorcami i ich punktami. Wciąż pracujemy też nad jakością usług – podsumowuje Michał Skowronek.

Telakces.com rozwija sieć w największych projektach centrów handlowych. Łączy działania sprzedażowe, starając się oferować kompleksowe usługi. Obecnie mapa lokalizacji Telakces.com liczy blisko 180 sklepów w Polsce. W tym roku się urosła o ok. 30 nowych lokalizacji. Do końca 2019 roku Telakces.com planuje mieć największą liczbę placówek franczyzowych w Polsce w segmencie GSM.

Koncept jest rozwijany w centrach i galeriach handlowym, a najdogodniejszą lokalizacją jest linia kas i część usługowa w danej galerii. Średnia powierzchnia wyspy handlowej to 6 -12 mkw. natomiast salonu między 20 a 40 mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl