Tommy Jeans wdrożył nowy zdigitalizowany koncept sklepów

Najnowszy koncept sklepu marki Tommy Jeans został otwarty w Moskwie. Łączy on nowoczesny design z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Wkrótce uruchomione mają zostać kolejne salony przygotowane w ramach nowej, globalnej koncepcji marki Tommy Jeans.

Celem, jaki przyświecał twórcom nowego konceptu salonów Tommy Jeans, było dostarczenie klientom jak najbardziej angażującego doświadczenia zakupowego. Koncepcja opiera się na wizji przyszłości Tommy’ego Hilfigera i łączy tradycyjne zakupy z inspirującym i wciągającym Customer Experience. Wszystko utrzymane jest dodatkowo w młodzieżowym duchu, co widać nie tylko w samym wyglądzie sklepu, ale również zastosowanych w nim rozwiązaniach technologicznych.

Tommy Hilfiger stawia na personalizację

Sklep w nowym formacie został podzielony w taki sposób, żeby wyraźnie wyróżnić klasyczną strefę obsługi klienta, od części bardziej showroomowej, w której klienci mają doświadczyć spersonalizowanego doświadczenia zakupowego. Wszystko ma na celu zapewnienie prawdziwie interaktywnego doświadczenia, bliskiego oczekiwaniom młodych konsumentów. Cała koncepcja sklepu została przygotowana w taki sposób, żeby młodzi konsumenci czuli się w nim swobodnie, a równocześnie mieli ochotę na bliższy kontakt z marką.

Sercem nowego konceptu jest The Hub: chodzi o zabarwiony na niebiesko szklany boks z rzucającą się w oczy posadzką wykończoną flagą Tommy’ego. Podwieszany sufit z drewna z ledowym oświetleniem dodatkowo podkreśla wyjątkowość tej przestrzeni. W The Hub znajduje się punkt obsługi klienta, maszyny vendingowe i miejsce, w którym klienci mogą spersonalizować zakupione produkty.

tommy-jeans-moskwa-rpa-group
Sklep Tommy Jeans w nowym koncepcie

Cyfrowy świat w salonie stacjonarnym

Wolnostojące przymierzalnie są usytuowane centralnie. Są wykończone panelami z jasnego dębu. Zamieszczone w nich „lustro do selfie” umożliwa klientom uchwycenia i odtworzenia 360-stopniowego zdjęcia lub filmu, podczas przymierzania ich ulubionych stylizacji. Klienci mogą skorzystać także z wirtualnego stylisty w postaci „Denim Fit Guide”. Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań, a wirtualny doradca pomoże określić idealny model i kształt jeansów dla każdej osoby. To nie wszystko. System wskaże rekomendowane stylizacje, pasujące do wybranego modelu jeansów. Dzięki umieszczonym w sklepie iPadom klient, po zeskanowaniu kodu kreskowego, klient od razu będzie mógł sprawdzić, czy wybrane elementy stroju są dostępne w salonie lub sklepie online.

tommy-jeans-moskwa

Za wdrożenie nowego konceptu sklepów Tommy Jeans odpowiedzialna jest brytyjska firma architektoniczna rpa:group. W ramach długotrwałej współpracy z Tommy’m Hilfiger’em, dział architektonuiczny rpa:group pracował we współpracy z wewnętrznym zespołem klienta, aby wspólnie wypracować najlepszą koncepcję nowego sklepu: od szkicu, do szczegółowych rysunków konstrukcyjnych, po pomoc na etapie budowy. Firma rpa:group działa globalnie i posiada biura w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Indiach oraz Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl