Napollo planuje nowe projekty na 2020 rok

Gdańsk, Jelcz i Łany koło Wrocławia – to nowe miasta w których powstaną kolejne parki handlowe N-Park realizowane przez Napollo.

Zgodnie z realizowaną strategią budowy portfela inwestycji handlowych, który w 2020 roku ma przekroczyć poziom 100 tys. mkw. GLA, Napollo zabezpieczyło kolejne grunty. Nowe parki handlowe typu convenience powstaną na Dolnym Śląsku i na Pomorzu, a ich otwarcie zaplanowane jest za ok. 2 lata. Pierwsze umowy najmu zostaną podpisane jeszcze w tym roku.

Nowe N-Parki w Trójmieście i na Dolnym Śląsku

N-Park na Pomorzu powstanie w Gdańsku i zlokalizowany będzie między ulicami Małomiejską i Kadmową. Dwupoziomowy obiekt o powierzchni ok. 3,7 tys. mkw. pomieścić ma ofertę spożywczą, drogeryjną, modę rodzinną, salon z elektroniką a także usługi. Inwestycja powstanie w dzielnicy Orunia Górna liczącej ok. 24 tys. mieszkańców. Jest to miejsce dobrze skomunikowane  z obwodnicą trójmiejską oraz główną arterią komunikacyjną Trójmiasta (DK 91/E75), która przebiega również przez całą dzielnicę. Wokół planowanego parku handlowego znajdują się liczne osiedla mieszkaniowe i wciąż realizowane są nowe.

N-Park Gdańsk
N-Park Gdańsk

Kolejne dwa N-Parki zaplanowane są na Dolnym Śląsku – w Jelczu-Laskowicach i Łanach, koło Wrocławia. Jelcz-Laskowice to miasto na terenie Wałbrzyskiej Strefy Ekonomicznej, oddalone o 25 km od Wrocławia i 10 km od Oławy. Park handlowy powstanie w odległości ok. 5 minut pieszo od głównej arterii komunikacyjnej miasta, w otoczeniu gęstej zabudowy mieszkaniowej jedno- i wielorodzinnej. Do 5 minut drogi od lokalizacji mieszka ponad 15 tys. osób, kolejnych 17 tys. w odległości powyżej 10 minut. W obiekcie zaplanowanych jest ok. 10 lokali. Znaleźć się tu mają m.in.: operator spożywczy, salon z elektroniką, drogeria, sklep sportowy, sklepy odzieżowe i obuwnicze a także usługi oparte na lokalnej ofercie.

Podobny mix najemców z kategorii convenience, dodatkowo poszerzony o operatora DIY, zaplanowany jest także w Łanach, położonych bezpośrednio przy granicy Wrocławia. Na powierzchni najmu ok. 5 tys. mkw. znajdzie się ok. 14 lokali. Obok projektowana jest restauracja typu drive-thru i stacja benzynowa. Doskonałe położenie N-Parku, bezpośrednio przy rondzie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, sprawi, że będzie to centrum adresowane zarówno do mieszkańców Łanów i gminy, przyległego wrocławskiego Osiedla Strachocin a także klientów tranzytowych.

N-Parki z ofertą codziennych zakupów

– Nowe N-Parki, zgodnie z naszymi założeniami, powstają w centralnych punktach wybranych  lokalizacji – w Jelczu-Laskowicach w bliskim sąsiedztwie głównej arterii komunikacyjnej miasta, w Gdańsku czy Łanach przy dużych osiedlach mieszkaniowych, z dobrym dostępem do kluczowych ulic tranzytowych, w tym do obwodnicy – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji Napollo.

– Te uwarunkowania umożliwiają nam przygotowanie oferty codziennych zakupów adresowanej do strefy bezpośredniego oddziaływania centrum, która obejmuje od 15 tys. do 30 tys. mieszkańców,  jak i do osób załatwiających bieżące sprawunki po drodze do domu, co podwaja liczbę potencjalnych stałych klientów. Sprzyja temu dogodny układ komunikacyjny, wygodny parking przy centrum, szybki i bezpośredni dostęp do wszystkich lokali. Zależy nam również, aby centra prócz podstawowej funkcji zakupowej oferowały usługi czy gastronomię i włączały się w życie społeczności poprzez udział w lokalnych inicjatywach, dzięki czemu mogą pełnić rolę integracyjną i stać się ważnym punktem aktywizacyjnym w swojej lokalizacji – dodaje Dorota Beltrani.

Napollo kilka tygodni temu uruchomiło pierwszy N-Park w aglomeracji warszawskiej, na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna. Wśród najemców centrum znajdują się m.in. Super-Pharm, Smyk, RTV Euro AGD, Pepco, Jysk, Martes Sport, Pizza Hut, Świat Książki czy Lux Med. Na przyszły rok zaplanowane są otwarcia kolejnych N-Parków we Wrocławiu oraz w Warszawie.

Przypomnijmy, Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl