Action wzmacnia swoją pozycję i otwiera 25. sklep

Międzynarodowy dyskont nieżywnościowy Action kontynuuje swoją ekspansję na polskim rynku. Wraz z otwarciem swojego 25 sklepu, w Gliwicach, Action wzmocni swoją sieć sklepów w Polsce. Action zaskakuje swoich klientów szeroką i stale zmieniającą się ofertą w możliwie najniższych cenach już w siedmiu europejskich krajach.

2018 był dla Action przełomowym rokiem. Nieżywnościowy dyskont obchodził swoje 25-urodziny i dodatkowo celebrował kilka kroków milowych w krajach, w których działa. Jeden z nich to Polska. W ciągu około roku od otwarcia pierwszego sklepu w naszym kraju, Action rozgościł się w środkowej, południowej i wschodniej części Polski. 20 grudnia w Gliwicach przy ulicy Pszczyńskiej 315 swoje drzwi otworzy już 25. sklep sieci Action w Polsce. Klienci pozytywnie odnoszą się do idei tego rozwijającego się dyskontu niespożywczego, w którym znajdują szeroki asortyment ponad 6 tys. produktów w 14 kategoriach od artykułów gospodarstwa domowego, poprzez dekoracje i zabawki, aż po produkty do majsterkowania, ogrodu czy spędzania czasu na świeżym powietrzu w niskich cenach.

– Widzimy, że nasza koncepcja została bardzo dobrze przyjęta w Polsce i nie ukrywamy, że bardzo nas to cieszy. Action to dobra jakość produktów w możliwie najniższych cenach i szeroki, ciągle zmieniający się asortyment, który co tydzień zaskakuje. Nasze sklepy nigdy się nie nudzą i to właśnie doceniają klienci – wyjaśnia Monique Groeneveld, dyrektor generalny Action Polska. – Właśnie dlatego możemy tak szybko się rozwijać i razem z dwudziestoma pięcioma sklepami świętować pierwszą rocznicę obecności Action w Polsce. Z ufnością patrzymy na dalszą ekspansję również w następnym roku. Decydując się na Gliwice, wybraliśmy świetną lokalizację, zapewniającą wygodne zakupy i łatwy dostęp dla naszych klientów.

Sklep Action w Gliwicach będzie zatrudniał ok. 15 osób, będzie miał ok. 900 mkw. powierzchni, a dla klientów będą dostępne miejsca parkingowe.

1,2 tys. sklepów Action

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1,2 tys. sklepów w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii I Polsce. We wszystkich krajach zatrudnia niemal 41 tys. osób. W 2017 r. sprzedaż wyniosła 3,4 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6 tys. artykułów w sklepach Action jest częścią standardowego zakresu produktów. Cała reszta jest dynamiczna i szybko się zmienia, a każdego tygodnia Action wprowadza na półki swoich sklepów ponad 150 nowych artykułów.

Asortyment składa się z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele zarówno znanych marek, jak i marek własnych. Action może gwarantować swoim klientom tak niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję i racjonalną politykę kosztową w całej organizacji.

Action prowadzi obecnie 25 sklepów w Polsce i zatrudnia tu ok. 400 osób.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy