Biedronka umacnia swoją pozycję na Podkarpaciu

20 grudnia br., Biedronka otworzyła dwa kolejne sklepy w województwie podkarpackim, tym razem po raz pierwszy w Grębowie i Niebylcu. Obie placówki w tych miejscowościach zostały zaprojektowane według nowoczesnego konceptu 2.0.

Sieć Biedronka dba o to, by wszyscy klienci jej sklepów mogli robić zakupy w jak najdogodniejszy dla siebie sposób, oszczędzając czas i pieniądze. Stąd też pomysł na otwarcie nowych placówek w dwóch miejscowościach na Podkarpaciu: w Grębowie k. Stalowej Woli i Niebylcu k. Rzeszowa.

Koncept 2.0, czyli optymalne zagospodarowani przestrzeni

Sala sprzedaży placówki w Grębowie wynosi 594 mkw., a w Niebylcu 418 mkw. W obu sklepach można płacić gotówką, kartami płatniczymi oraz BLIK-iem, korzystając z aplikacji mobilnej banku klienta. Obie placówki oferują zmotoryzowanym klientom przestronne parkingi.

– Oba sklepy zostały zaprojektowane według konceptu 2.0. Oznacza to optymalne zagospodarowanie przestrzeni, a także bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. Dla wygody kupujących w sklepach wydzielono odrębne strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, a także zastosowano oznaczenia w postaci modułów z artykułami promocyjnymi – mówi Aleksandra Przeklasa, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej 2850 sklepów  w ponad 1 tys. miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 65 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą, a Biedronka 2. najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita”. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl