Salon Distance w Złotych Tarasach

W piątek 21 grudnia br. sieć butików z obuwiem sportowym Distance otworzyła nowy punkt w Warszawie. Butik o powierzchni blisko 100 mkw. na znajduje się drugim piętrze galerii handlowej Złote Tarasy.

Distance to najszybciej rozwijająca się sieć butików z kolekcjonerskim obuwiem sportowym. Firma czerpie swoją inspirację z kultu tzw. „sneakersów” – butów sportowych, które stały się filarem mody ulicznej. Na polskim rynku firma Distance pojawiła się już w 2003 roku i od tego czasu wzmacnia swoją ofertę coraz ciekawszymi modelami oraz limitowanymi edycjami marek Nike, Jordan Brand, Adidas, Reebok, Fila, Puma, New Balance, Asics, czy Vans. Distance w Złotych Tarasach jako pierwszy butik tej sieci zaoferuje sneakersy znanych marek modowego segmentu premium.

Distance ma już 22 butiki w kraju

– Jako jedni z pierwszych w Polsce rozumieliśmy, że buty to również pasja. Od lat współtworzymy społeczność zbudowaną z często zupełnie różnych ludzi, których łączy jednak jedno zamiłowanie – sneakersy. Kluczem do sukcesu na tak wysokim poziomie jest autentyczność, dzięki której zaskarbiliśmy sobie zaufanie naszych fanów. Distance Złote Tarasy to już nasz butik nr 22, a na jego otwarcie w piątek 21 grudnia przygotowaliśmy dla naszych gości dwie premiery limitowanych modeli od Jordan Brand oraz kolaboracyjną bluzę, przygotowaną wspólnie z marką Cleant. Do sprzedaży trafi zaledwie 50 sztuk tego ekskluzywnego produktu i będzie on dostępny jedynie w Złotych Tarasach – mówi Michał Machowicz, Brand Manager w Distance S.A.

– Zaletą butiku jest uniwersalność jego produktów, dostępność do najbardziej uznanych ikon obuwia sportowego i kultowych, kolekcjonerskich modeli. Nie ma tu górnej lub dolnej granicy wieku, liczy się przede wszystkim własny styl i wygoda. Decyzja o otwarciu sklepu Distance w Złotych Tarasach z pewnością pozwoli jeszcze lepiej umocnić pozycję firmy na lokalnym rynku handlowym. Współczynniki odwiedzalności klasyfikują tą warszawską galerię handlową w czołówce obiektów tego typu w kraju, co z pewnością pomoże w tym procesie – powiedziała Lucyna Śliż, Associate, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.

Złote Tarasy w Warszawie

Złote Tarasy to jedno z najlepiej rozpoznawalnych i najnowocześniejszych centrów handlowych w Polsce.  Galeria zlokalizowana jest w centrum Warszawy w pobliżu dworca kolejowego Warszawa Centralna oraz Pałacu Kultury i Nauki.

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino oraz szereg punktów usługowych. W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl