Intermarche wprowadzi nowy koncept sklepów

Intermarche

– Chcemy opracować koncepcję handlową dla naszych marketów spożywczych, tak by kompleksowo realizowała założenia marki Intermarché – mówi Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché.

Z początkiem roku sieć Intermarché wybrała agencję dla opracowania nowej koncepcji swoich marketów. W wyniku przeprowadzonego przetargu, sieć zdecydowała się na skorzystanie z usług holenderskiej agencji JosDeVries, która od ponad 30 lat obsługuje klientów z Europy, Rosji i Bliskiego Wschodu. JosDeVries będzie odpowiadać za stworzenie kompleksowej koncepcji oferty marketów spożywczych Intermarché oraz zaprojektowanie sklepu realizującego założenia marki należącej do Grupy Muszkieterów.

– Liczymy, że wybór JosDeVries pomoże nam opracować koncepcję handlową dla naszych marketów spożywczych, tak by kompleksowo realizowała założenia marki Intermarché w ramach nowej platformy, która już za chwilę ujrzy światło dzienne. Dzięki tej współpracy zbliżymy się do oczekiwań współczesnych klientów – mówi Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché.

Argumentem, którym sieć Intermarché kierowała się przy wyborze zwycięzcy przetargu było usystematyzowane podejście agencji do planowania przyszłej koncepcji handlowej sieci supermarketów spożywczych. Oryginalne i innowacyjne rozwiązania proponowane przez JosDeVries idealnie wpisują się w strategię marki Intermarché, a dodatkowo pozwolą klientom zdobywać pozytywne mikrodoświadczenia w trakcie procesu zakupowego.

Grupa Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów to obecna od ponad 20 lat na polskim rynku największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2017 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 7,1 mld złotych. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest obecnie ok. 13 300 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl