Trussardi otworzy salon we Wrocław Fashion Outlet 

Wrocław Fashion Outlet

Kultowy dom mody Trussardi podpisał umowę z Wrocław Fashion Outlet. Nowy najemca zajmie lokal o powierzchni ok. 100 metrów kwadratowych. Salon zostanie otwarty już na początku 2019 roku.

– Trussardi to kolejna marka premium, która dołącza do grona najemców Wrocław Fashion Outlet – mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Nasz nowy partner biznesowy to kolejny dowód efektywnego wdrażania przyjętej kilka miesięcy temu strategii biznesowej. W jej ramach we Wrocław Fashion Outlet chcemy stworzyć outlet modowy z różnorodną ofertą, wyróżniającą się obecnością brandów z segmentu premium, których nie można spotkać w żadnej innej lokalizacji.

Trussardi zostało założone w roku 1911 we włoskim Bergamo jako fabryka luksusowych rękawiczek. Dziś, ta globalna marka znana jest ze swojej tradycji, wyjątkowego stylu oraz dbałości o detal. Marka oferuje dwie linie Trussardi Group – Trussardi i Trussardi Jeans.  Obecnie, portfolio marki obejmuje także coraz szerszy zakres kategorii produktowych, takich jak okulary, perfumy, zegarki i moda ready-to-wear. Nowy najemca zajmie lokal o powierzchni ok. 100 metrów kwadratowych.  Otwarcie planowane jest na I kwartał 2019 roku. Wtedy salon w jedynym modowym outlecie Dolnego Śląska dołączy do grona 190 stacjonarnych brandowych salonów Trussardi w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Oferta handlowa Wrocław Fashion Outlet

W ostatnim czasie do grona najemców Wrocław Fashion Outlet dołączyły też m.in. Lacoste, United Colors of Benetton, swój pierwszy salon w Polsce otworzył także Scotch & Soda.

Wrocław Fashion Outlet to jedyny outlet modowy w regionie dolnośląskim. Na prawie 14 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: New Balance, Scotch & Soda, Adidas, Nike, Levi’s, Lacoste, United Colors of Benetton, Marc O’Polo i Calzedonia.

Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych nawet do 70 proc. w porównaniu  z cenami pierwotnymi. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1200 miejsc pozwalają klientom w dogodny sposób cieszyć się dostępnymi promocjami.

Właścicielem Wrocław Fashion Outlet jest Via Outlets – najnowszy i najszybciej rozwijający się operator na rynku outletów premium w Europie, działający od 2014 roku. Głównymi partnerami Via Outlets są holenderski fundusz emerytalny zarządzający aktywami APG oraz UK REIT Hammerson plc. Partnerami operacyjnymi Spółki są Value Retail – specjalizująca się w zarządzaniu centrami outletowymi oraz Meyer Bergman – zarządca inwestycyjny nieruchomościami handlowymi. Od czasu utworzenia spółki joint venture, Via Outlets posiada 11 outletów modowych kategorii premium w 9 krajach europejskich, o łącznej powierzchni ponad 259 tys. mkw. GLA, odwiedzanych przez ponad 3 mln gości rocznie, korzystających z ponad 850 dostępnych marek.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl