Decathlon systematycznie poszerza sieć sprzedaży w Polsce

decathlon-jelenia-gora

Pierwsze otwarcie sklepu Decathlon w Polsce miało miejsce w 2001 r. na warszawskim Targówku. Obecnie w naszym kraju istnieje już ponad 50 sklepów tej francuskiej sieci. Najnowszy sklep został uruchomiony w Jeleniej Górze.

Nowy sklep Decathlon w Jeleniej Górze znajduje się na terenie pasażu handlowego Tesco przy al. Wojska Polskiego 19. Powierzchnia handlowa sklepu wynosi 1500 mkw. Na klientów czeka moc sportowych wrażeń dzięki innowacyjnym strefom testowym i sprzedawcom – pasjonatom sportu, którzy doradzą nie tylko w zakupach, ale również staną się partnerami w treningach.

– By odpowiadać na potrzeby miłośników sportu, Decathlon oferuje w swoich sklepach głównie własne produkty, które są rozwijane przez ekspertów-pasjonatów dla każdego sportu pod inną tzw. Marką-Pasją (m.in. Artengo, Domyos, Fouganza, Kalenji, Nabaiji, Quechua, Tribord, Wed’ze). Dzięki kontroli nad całym procesem od projektu, przez produkcję i logistykę możemy oferować polskim sportowcom produkty najwyższej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami, a przy tym w przystępnych cenach – mówi Wojciech Kozłowski, Dyrektor Marketingu Decathlon Polska. – To właśnie gwarancja zawsze najniższej możliwej ceny w połączeniu z olbrzymim wyborem pod jednym dachem sprawia, że dzięki sieci Decathlon, z roku na rok sport jest dostępny dla coraz większej liczby naszych rodaków.

Globalna ekspansja Dectahlonu

Decathlon obecnie posiada ok. 1,2 tys. sklepów zlokalizowanych w 28 krajach. Najwięcej sklepów ma na rodzimym rynku francuskim – ponad 300. W Chinach Decathlon ma ponad 200 sklepów, w Hiszpanii ok. 150, we Włoszech ok. 115. Spółka prężnie działa także na rynku rosyjskim, oraz w Polsce. Na polskim rynku Decathlon działa od 2001 roku, i posiada ponad 50 placówek. Średnia powierzchnia sklepów to 600-800 mkw. Zatrudnia ok. 35 tys. osób. Strategia Decathlon zakłada tworzenie i rozwój produktów marek własnych, niedostępnych nigdzie indziej (takich jak m.in. Quechua, B’Twin, Kalenji, Kipsta czy Wed’ze). Firma jest także autorem kilkunastu technologii i komponentów technicznych, które stosuje w swoich produktach.

Tym, co szczególnie wyróżnia sklepy Decathlon, jest możliwość testowania produktów na miejscu, dzięki czemu każda wizyta w sklepie przeradza się we wspaniałą sportową przygodę dla całej rodziny. Dorośli i mali klienci mogą swobodnie jeździć na hulajnogach, rowerach, grać w ping-ponga, ćwiczyć na orbitreku czy próbować swoich sił w golfie. Decathlon zapewnia też często możliwość korzystania z bezpłatnych boisk do różnych dyscyplin sportowych, a pracownicy, których łączy sportowa pasja, chętnie służą pomocą w wyjaśnianiu kwestii technicznych. Warto też podkreślić, że każdy sklep Decathlon jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy