Thai Wok celuje w minimum 25 restauracji w Polsce

Bartosz Brusikiewicz, Dyrektor ds. Operacyjnych, Prokurent, Thai Wok

– Najistotniejszy dla nas na ten rok jest rozwój własnych restauracji – mówi w wywiadzie dla Retailnet.pl SCF News Bartosz Brusikiewicz, Dyrektor ds. Operacyjnych, Prokurent, Thai Wok. – W przypadku franczyzobiorców decyduje analiza wiedzy, lokalizacji, umiejętności, zaplecza, ale też w dużej mierze chęci prowadzenia własnego biznesu.

Retailnet.pl SCF News: – Gdzie w najbliższym czasie zadebiutują restauracje Thai Wok? Jaki jest plan na 2019 rok?

Bartosz Brusikiewicz: – Na pierwszym miejscu stawiamy rozwój, więc liczba lokali na koniec roku może osiągnąć liczbę 25. Na debiut może liczyć na pewno Kraków. Następne lokalizacje podamy niebawem – trwają negocjacje handlowe w Warszawie i Gdańsku. Mocno stawiamy na ludzi i wprowadzenie udoskonaleń na naszych restauracjach, przez co będziemy mogli zobaczyć Thai Wok w nowych odsłonach – zaserwujemy Państwu nowości w naszym menu, ale na tym nie kończymy. Zaskoczymy naszych klientów również nowym wymiarem deserów oraz pozostałych dań przyrządzanych na woku.

Jak bardzo na Państwa rozwój wpłynął zakaz handlu w niedziele? Zyskujecie, tracicie? Jaki macie pomysł na to by, wyjść obronną ręką?

– Zakaz handlu w niedziele jest dla nas istotny i na pewno jest negatywny, ale nie wpłynął znacząco na nasze relacje z klientami, którzy dotychczas jedli u nas posiłki w tym dniu. Nasze restauracje nadal są otwarte w każdą niedziele, natomiast silnie rozwinęliśmy kanały sprzedaży przez Internet z dowozem do klienta. Idziemy wraz z trendami światowymi, więc przez najbliższe miesiące będziemy rozwijać ten kanał sprzedaży i dostarczać klientom dania do domu – nasze dania świetnie sprawdzają się w dowozie pod kątem utrzymania temperatury i zachowania świeżości. Niewykluczone, że nawiążemy współpracę z nowymi partnerami pod tym kątem – cieszy się to dużą popularnością wśród klientów. Ponadto jesteśmy na etapie przygotowywania różnych promocji mających na celu zachęcania klientów do odwiedzenia naszych restauracji właśnie w tych dniach.

Co zyskują zarządcy mając Thai Wok w portfolio swoich najemców?

– Myślę, że możliwość poszerzenia smaków, nową kuchnię i alternatywę dla typowego jedzenia fast food. Jesteśmy firmą, która jest rozpoznawalna na rynku, proponujemy dania w ciekawej odsłonie. Ludzie szukają teraz nowych rozwiązań – rok 2018 jest rokiem, gdzie liczba Polaków odwiedzających Tajlandię wzrosła aż trzykrotnie. Jest to dla nas sygnał, że ludzie są gotowi na tajską kuchnię i chcemy w możliwie jak największym stopniu umożliwić im spróbowanie wszelkich dań. Najbardziej popularnym daniem jest pad thai – rzadko spotyka się restaurację, gdzie jest on serwowany, a u nas przygotowują go kucharze na oczach klientów, czym również się wyróżniamy. Z drugiej strony, jesteśmy firmą obecną na rynku od roku 2009 – mamy w swojej strukturze pracowników, którzy zaczynali z nami pracę od samego początku i rozwijają firmę do dzisiaj. Cenimy sobie lojalność i szukamy ludzi, którzy chcą budować nasz biznes dalej i poszerzać horyzonty. Jest to sygnał dla naszych przyszłych najemców, że mamy silną pozycję na rynku – jesteśmy wypłacalni i stawiamy na rozwój sieci i ludzi, więc dajemy wiele możliwości potencjalnym pracownikom, oraz jesteśmy największą firmą w segmencie kuchni azjatyckiej.

Stawiacie na rozwój w formie franczyzy czy własnych restauracji?

– Najistotniejszy dla nas na ten rok jest rozwój własnych restauracji. W przypadku franczyzobiorców decyduje analiza wiedzy, lokalizacji, umiejętności, zaplecza, ale też w dużej mierze chęci prowadzenia własnego biznesu. Jest to kuchnia, która wymaga dużo pracy, wysiłku i  nie każdy jest gotowy na takie wyzwanie. Oferujemy szkolenie na naszych punktach począwszy od stanowisk związanych z obsługą klienta, ale w dużej mierze z naciskiem na wiedzę odnośnie kuchni tajskiej i składników w niej wykorzystywanych. Dajemy know-how w pigułce, ale też udzielamy rad w trakcie prowadzenia działalności. Stawiamy na jakość marki na rynku, więc współpraca z franczyzobiorcami jest dla nas ważna.  Aktualnie nasza franczyza znajduje się w Lublinie – na ten rok, przewidzieliśmy również mocny support tego punktu, pod względem kuchni i standardów panujących w całej sieci.

Rozmawiała: Ewelina Nawrot

Thai Wok jest właścicielem sieci restauracji z gatunku „fast food” serwujących kuchnię tajską. Są one zlokalizowane w dużych centrach handlowych jak np. Złote Tarasy, Galeria Mokotów, czy Arkadia. Marka nieprzerwanie od 2009 roku zdobywa popularność na polskim rynku gastronomicznym. Thai Wok oferuje oryginalną tajską kuchnię bazującą na świeżych produktach. Jakość serwowanego menu oraz unikalność receptur są zapewnione dzięki szefom kuchni z Azji. Od 1 grudnia 2016 właścicielem większościowego pakietu udziałów w Thai Wok Sp. z o.o. jest Grupa EBS.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl