Pierwszy salon Picky Pica w Polsce ruszył w Galerii Krakowskiej

Do grona najemców Galerii Krakowskiej dołączyła marka jubilerska Picky Pica. Koncept, oferujący biżuterię, a także zegarki znanych firm, zajął lokal o powierzchni 46 mkw. To pierwszy salon Picky Pica w Polsce – marki należącej do spółki W.Kruk S.A.

Wystrój salonu w Galerii Krakowskiej jest spójny z głównymi wartościami marki, jakimi są radość, zabawa i moda. Wnętrze jest jasne i kolorowe. Motywem przewodnim konceptu jest element logotypu marki – mała sroczka, którą można odnaleźć w stelażach mebli, na ścianach i pod sufitem w formie lamp. Marka postawiła też na oryginalne rozwiązania, jak ściana składająca się z welurowych paneli, zielona kompozycja oraz duży neon z logotypem.

Marka Picky Pica działa od 2016 roku

Marka Picky Pica powstała w 2016 roku, jako nowość w portfolio W.Kruk S.A. Jej nazwa powstała z połączenia angielskiego słowa „picky” (wybredny) oraz łacińskiej nazwy sroki zwyczajnej z rodziny krukowatych (pica pica). W ten sposób powstał symbol marki dedykowanej kobietom, które kochają modną biżuterię.

Salon Picky Pica w Galerii Krakowskiej

Dotychczas sprzedaż stacjonarna była prowadzona na wyspach w dwóch centrach handlowych w Polsce. Koncept w Galerii Krakowskiej jest pierwszym pełnometrażowym salonem marki.

Picky Pica to przede wszystkim zabawa formą i kolorem. Dużą część asortymentu stanowią produkty pokryte barwną emalią – jest to podstawowa linia biżuterii marki. W ofercie znajdują się również wzory stworzone z wykorzystaniem kolorowych tkanin lub nici (chwostów). Uzupełnieniem oferty jest biżuteria ze srebra, również w wersji z pozłoceniem w atrakcyjnych cenach. W salonie w Galerii Krakowskiej dostępne są również zegarki m.in. takich marek jak Casio, Fossil, Timex, Lorus czy Diesel.

ECE właścicielem Galerii Krakowskiej

Galeria Krakowska została otwarta w 2006 roku, błyskawicznie stając się jednym z najpopularniejszych obiektów handlowych w Małopolsce. Położona jest w samym sercu Krakowa, w bezpośrednim sąsiedztwie Rynku Głównego. Dzięki świetnemu połączeniu z Dworcem Głównym PKP i autobusowym, linią komunikacji miejskiej czy portem lotniczym Balice oraz największemu w centrum parkingowi jest najdostępniejszym miejscem Krakowa i turystyczną bramą miasta.

Obszar oddziaływania Galerii Krakowskiej obejmuje ponad 1,3 mln mieszkańców woj. małopolskiego. Łączna powierzchnia 270 punktów handlowych położonych na 3 poziomach wynosi 60 tys. mkw., a także 4,5 tys. mkw. powierzchni biurowych. Galeria Krakowska należy do spółki ECE, która jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.

Salon Picky Pica w Galerii Krakowskiej
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl