SCF 2019: Outlet Arena Moravia już działa. Obiekt będzie rozbudowany

Outlet Arena Moravia

Moda i styl, znane światowe i czeskie marki, a przy tym znaczące zniżki przez cały rok – to Outlet Arena Moravia, centrum outletowe, którego Faza I o powierzchni 11,7 tys. mkw. została uruchomiona w listopadzie 2018 roku. Pierwsze 3 dni funkcjonowania OAM zgromadziły 30 tys. osób. Zmotoryzowani klienci skorzystali z 800 bezpłatnych miejsc parkingowych. 

Inwestorem Outlet Arena Moravia jest czeski oddział TK Development. Przedstawiciele firmy będą prezentować obiekt podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.

– Dysponujemy ostatnimi lokalami w Fazie I, średnie powierzchnie to 150 mkw. Przewidujemy również przestrzenie typu pop-up dla tych najemców, którzy chcieliby przetestować nową koncepcję przed podjęciem decyzji o dłuższym okresie najmu  – wskazuje Michal Blovski, Senior Letting Manager, TK Development w Czechach.

W ofercie tego czeskiego obiektu outletowego znajduje się przeszło 50 marek odzieżowych, m.in.: Adidas, Puma, Alpine Pro, Hi-Tec, Levi´s, Mustang, Ecco, Tom Tailor, Pepe Jeans, s.Oliver, Blažek, Benetton, Gant, Guess, Gas, Desigual, Retro Jeans, New Balance and Rip Curl. Klienci znajdą tu również sklep multibrandowy z markami: Versace Jeans, Just Cavalli, Love Moschino i Dsquared2. Uzupełnieniem są lokale usługowe i gastronomiczne.  

Centrum outletowe Arena Moravia ma doskonałą widoczność, ponieważ jest strategicznie zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie skrzyżowania autostrady D1 i ul. Hlučínskiej. Lokalizacja ta zapewnia przepływ około 60 tys. samochodów na dobę. Udogodnieniem inwestycji jest regularny autobus, kursujący pomiędzy ścisłym centrum Ostrawy a Outlet Arena Moravia, zapewniając szybki przejazd w czasie około 10 minut.

Startuje komercjalizacji Fazy II Outlet Arena Moravia

Deweloperem Outlet Arena Moravia jest TK Development. W zakresie wynajmu powierzchni handlowych dewelopera wspiera Agencja CBRE. Teraz rusza komercjalizacja drugiej fazy projektu, w ramach której powstanie dodatkowe 5,3 tys. mkw.

Czeski odział TK Development z biurem w Pradze funkcjonuje od 1997 roku i należy do Grupy TK Development. Na przestrzeni 20 lat aktywności zrealizował 14 centrów handlowych w Czechach i na Słowacji o łącznej powierzchni 295 tys. mkw. Pośród realizacji w Czechach znalazło się 9 inwestycji handlowych: Futurum Ostrawa, Futurum Hradec Králové, Hana Olomouc, Varyáda Karlowe Wary, Frydek Mistek oraz Fashion Arena Outlet Center Praga. Realizacje w Słowacji dotyczą m.in.: Košice Optima, MAX w Popradzie i Trenczynie.

Grupa TK Development to renomowany deweloper, którego podstawowym przedmiotem działalności jest rozwój centrów handlowych, parków handlowych, centrów wyprzedażowych i biurowców. Portfolio z powierzchnią 1 mln mkw. zlokalizowane w Danii, Szwecji, Finlandii, na Litwie, Łotwie, w Polsce, na Słowacji i w Czechach sprawia, że TK Development jest jednym z czołowych deweloperów w Europie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl