Lodolandia & Kołacz na Okrągło buduje mocną pozycję na rynku

Lodolandia & Kołacz na Okrągło , Galeria Twierdza, Zamość

W ciągu 5 lat działalności firma Sweet Gallery (właściciel marki Lodolandia & Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab) otworzyła już około 600 punktów sprzedaży w Polsce oraz za granicą pod międzynarodową marką Ice and Roll i Cake and Roll. Ekspansja trwa.

Lodolandia & Kołacz na Okrągło to największa i najszybciej rozwijająca się sieć mobilnych punktów sprzedaży w Polsce serwująca lody świderki, desery oraz węgierskie kołacze i inne słodkości. Właściciel sieci nawiązał współpracę z Galerią Twierdza w Zamościu. Już teraz klienci obiektu mogą spróbować węgierskiego przysmaku, a od kwietnia w ofercie pojawią się lody.

Zmieniające się trendy

– Wykorzystaliśmy zmieniające się trendy i lukę na rynku. Galerie zaczęły rozbudowywać strefy gastronomiczne i wychodzić poza surowe ramy wyznaczane przez gmach budynku. Zarządcy dostrzegli, że otwarcie punktów gastronomicznych na zewnątrz obiektu im także przyniesie korzyści — mówi dla Retailnet.pl Damian Chmielowiec, Dyrektor Rozwoju Sieci Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab. – Wynajmując powierzchnię handlową na zewnątrz centrum wzmacniają ofertę handlową i przyciągają nowych klientów. Dotyczy to zwłaszcza małych miejscowości, gdzie retail parki stają się głównym, a niekiedy jedynym miejscem spędzania wolnego czasu a liczba lokali jest ograniczona, bo pierwszeństwo mają strategiczni najemcy tacy jak: Pepco, KiK, CCC, Stokrotka, etc – dodaje.

Punkty sprzedaży należące do Sweet Gallery działają przez cały rok, dzięki czemu firma zachowuje ciągłość najmu powierzchni pod centrami handlowymi oraz uzupełnia ofertę gastronomiczną galerii. W sezonie wiosenno-letnim Lodolandia serwuje lody, desery oraz gofry, zaś w okresie jesienno-zimowym – pod szyldem Kołacz na Okrągło – świeżo wypiekane na oczach klientów węgierskie kołacze i inne przysmaki. Kołacz, znany jako kurtosz, trdelnik czy chimney cake, to produkt niszowy, wypiekany na bukowych wałkach zgodnie z oryginalną, węgierską recepturą, dzięki czemu podbił podniebienia Europejczyków.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl