Comarch: szybki dostęp do informacji gwarancją lepszych decyzji biznesowych

Comarch podpisał umowę z jednym z liderów branży oświetleniowej na wdrożenie innowacyjnej platformy raportująco-komunikacyjnej, która będzie wykorzystywana przez producenta do wzmocnienia współpracy z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami.

Wybrane rozwiązanie – Comarch Online Distribution – dostarcza rzetelne dane na temat rynku, jednocześnie pozwalając firmie stymulować aktywność sprzedażową partnerów handlowych.

Comarch jest Partnerem merytorycznym wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, organizowanego przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Comarch: automatyczne raportowanie Big Data

Po długoletniej, pozytywnie ocenianej współpracy z Comarch (wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnego oraz elektroniczna wymiana dokumentów z sieciami handlowymi) jeden z liderów branży oświetleniowej podjął decyzję, aby rozszerzyć zakres współpracy  o wdrożenie Comarch Online Distribution. Jest to nowoczesna platforma raportująco-komunikacyjna wykorzystywana we współpracy producenta z siecią dystrybutorów. Rozwiązanie umożliwia codzienne, automatyczne raportowanie Big Data, gwarantując w ten sposób dostęp do aktualnych danych dotyczących odsprzedaży produktów na rynku detalicznym.

Dzięki integracji platformy Comarch Online Distribution z systemami ERP oraz systemami sprzedażowymi po stronie partnerów handlowych, producenci uzyskują bezpośredni dostęp do aktualizowanej w czasie rzeczywistym bazy danych. Połączenie Comarch Online Distribution z systemem klasy Business Intelligence gwarantuje z kolei szybki dostęp do wielowymiarowych analiz dotyczących informacji pozyskanych z wszystkich kanałów sprzedaży. Rzetelne informacje o stanach magazynowych sieci handlowych i dystrybutorów pozwalają producentom efektywniej planować strategię sprzedażową.

– Zaproponowane przez Comarch rozwiązanie to nowoczesna i kompleksowa platforma wspierająca procesy sprzedażowe wśród dystrybutorów w kanale tradycyjnym, jak i sieci handlowych należących do kanału nowoczesnego. W ramach projektu, do systemu podłączeni zostaną partnerzy naszego klienta – sieci handlowe, e-commerce oraz dystrybutorzy z sześciu europejskich hubów. Rozwiązanie Comarch Online Distribution znacząco poprawi jakość raportowanych danych oraz usprawni ich analizę, a co za tym idzie pozwoli na szybsze podejmowanie trafnych decyzji biznesowych – komentuje Bartłomiej Szuper, dyrektor konsultingu Comarch

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl