Dekada Nowy Targ ma 5 lat. Dziennie obiekt odwiedza 12 tys. osób

Dekada Nowy Targ

Dokładnie 5 lat temu, 25 marca 2014 odbyło się uroczyste otwarcie Dekady Nowy Targ.  Zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne należące do grupy Dekada SA wciąż notuje wysokie wyniki odwiedzalności, a zarządcy patrzą z optymizmem na nadchodzące lata.

Obiekt handlowy Dekada Nowy Targ już od momentu projektowania budził duże emocje wśród mieszkańców nie tylko Nowego Targu, ale i całego Podhala. Zaniedbany teren stary dworzec autobusowy i kilka drewnianych budek handlowych w ciągu niespełna kilkunastu miesięcy przeobraziły się w zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne. Dziś odwiedza je dziennie blisko 12 tys osób. Na wysokie wskaźniki footfallu wpływa połączenie obiektu handlowego z nowoczesnym dworcem autobusowym, a także dogodna lokalizacja obiektu – bezpośrednio przy drodze krajowej 47, popularnej „Zakopiance”.

– Dzisiaj, gdy mija 5 lat od momentu otwarcia Dekady w Nowym Targu, możemy z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że to udana inwestycja. Obiekt wpisał się już na stałe w mapę handlową regionu nowotarskiego jako ważne, funkcjonalne miejsce dla mieszkańców i turystów- zarówno z okolicznych miejscowości, jak i zza naszej słowackiej granicy. Nasze centrum cieszy się dużą odwiedzalnością – obecność dworca generuje wzmożony ruch klientów, co przekłada się także na obroty najemców. Z dworca autobusowego zintegrowanego z Dekadą Nowy Targ korzysta rocznie ok 2 mln osób – komentuje Bartosz Soból, Dyrektor Centrum Handlowego Dekada Nowy Targ.

Najemcy zadowoleni z obecności w Dekadzie Nowy Targ

W nowoczesnym, zintegrowanym centrum komunikacyjno-handlowym o wielkości 3,3 tys. mkw. GLA., znajduje się 15 lokali handlowo-usługowych. Po pięciu latach wszyscy dotychczasowi najemcy zdecydowali się na przedłużenie umów, co bez wątpienia świadczy o dobrej kondycji obiektu handlowego.

– 5 lat współpracy z Dekadą minęło nam pomyślnie. Markę Pepco, podobnie jak spółkę Dekada cechuje nieustanny, dynamiczny rozwój. Obecnie Pepco posiada prawie 1,6 tys. placówek w Polsce, Czechach, Rumunii, Chorwacji, Litwie, Estonii, Bułgarii, na Łotwie, Słowacji, Węgrzech i na Słowenii i planujemy dalszą ekspansję zarówno w kraju, jak i za granicą, a ponadto rozwijanie istniejących konceptów. Na przyszłe lata w Dekadzie Nowy Targ patrzymy z optymizmem – widzimy jak ogromny potencjał ma ten nowoczesny projekt zintegrowany z dworcem autobusowym, który jest już rozpoznawalnym punktem na mapie handlowej miasta – komentuje Katarzyna Wilczewska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej Pepco.

Niektórzy najemcy, równolegle z decyzją o pozostaniu w Dekadzie Nowy Targ, postawili na zmianę dotychczasowego konceptu i dostosowanie oferowanego asortymentu do coraz bardziej wymagających konsumentów. Na powiększenie lokalu zdecydował się lider branży obuwniczej, CCC.

– Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej obecności w Dekadzie Nowy Targ.  Na przestrzeni lat osiągamy wysokie wyniki odwiedzalności i widzimy dalsze możliwości rozwoju. Staramy się wychodzić naprzeciw wymaganiom naszych konsumentów, z tego względu zdecydowaliśmy się na powiększenie salonu w nowotarskim obiekcie. Zajmowany do tej pory lokal o powierzchni 430 mkw. zyskał ponad 150 mkw. dodatkowej powierzchni stając się jednym z największych w regionie. Taka zmiana dała marce możliwość zaprezentowania szerszego asortymentu i większego wyboru produktów, a także więcej możliwości aranżacji przestrzeni – komentuje Tomasz Pokora, IR Analyst w CCC.

Wśród najemców Dekady Nowy Targ znajdują się rozpoznawalne marki takie jak m.in. Rossmann, Pepco, Apteka Ziko, Tesco, Martes Sport, Orange czy Play. Ofertę uzupełniają punkty usługowe, a także cenione lokalne brandy jak chociażby Green Lemon Bar.

– W Dekadzie Nowy Targ funkcjonujemy od początku jej istnienia. Produktami jakie oferujemy w Green Lemon udowadniamy, że jedzenie typu fast-food może być smaczne, świeże i zdrowe. Mamy tutaj stałych, wiernych klientów i widzimy duży potencjał na dalszy rozwój w tym obiekcie. Dekada Nowy Targ to obiekt znany i lubiany przez mieszkańców regionu nowotarskiego – z tego względu zdecydowaliśmy się na przedłużenie najmu. Mamy nadzieję, że kolejne lata będą równie owocne – komentuje Anna Zawisza, współwłaścicielka Green Lemon.

Dekada jest aktywnym inwestorem i doświadczonym deweloperem nieruchomości komercyjnych. Od rozpoczęcia działalności w 2007 roku zbudowała rozpoznawalną ogólnopolską markę i stała się liderem budowy nowoczesnych centrów handlowych typu convenience oraz zintegrowanych centrów komunikacyjno-handlowych. W portfolio Dekady znajduje się jedenaście obiektów, które pod wspólną nazwą Dekada działają w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Realizowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl