Xiaomi otwiera drugi salon w Krakowie

Xiaomi

30 marca zostanie otwarty drugi Mi Store w Krakowie. Salon o powierzchni 102 mkw. umiejscowiony został w krakowskim centrum handlowym. Będzie to siódmy salon producenta w Polsce. Xiaomi już rozpatruje kolejne lokalizacje.

– Wielokrotnie powtarzaliśmy, że Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków. Po roku od uruchomienia pierwszego Mi Store w Krakowie otwieramy w tym mieście drugą lokalizację. To już siódmy Mi Store w Polsce. W  planach są kolejne – mówi Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.

Salon o powierzchni 102 metrów kwadratowych znajduje się na piętrze -1 w galerii krakowskiej. Sklep w stolicy Małopolski jest już siódmym autoryzowanym Mi Store w Polsce. Wcześniej firma otworzyła swoje salony: w Krakowie (Centrum Handlowe Serenada), Warszawie (Centrum Handlowe Arkadia), Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki), Poznaniu (Centrum Posnania), Katowicach (Galerii Katowickiej) oraz w Gdyni (Centrum Riviera).

Plany ekspansji Xiaomi

W kwietniu 2019 roku planowane jest otwarcie  drugiego sklepu w Warszawie, który mieścić się będzie w Galerii Młociny. – To, że postawiliśmy na najwyższej klasy, nowoczesny kompleks handlowy z bardzo ciekawą listą najemców odzwierciedla, jak ważnym rynkiem dla nas jest Warszawa – dodaje Tony Chen.

Xiaomi to chińska firma internetowa, której głównym produktem są smartfony i inteligentny sprzęt połączony z platformą IoT (Internet of Things). Xiaomi została założona w 2010 roku przez wizjonera przedsiębiorczości Lei Jun i grupę doświadczonych inżynierów i projektantów, którzy wierzyli, że wysokiej jakości i dobrze zaprojektowane produkty oraz usługi technologiczne powinny być dostępne dla świata. Obecność na ponad 70 rynkach na całym świecie powoduje, że Xiaomi jest globalnym graczem, który z powodzeniem rozwija się prowadząc międzynarodową ekspansję.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl