Sześć nowych salonów pod marką Tifo. Ekspansja trwa

Tifo – Polska Sieć Odzieżowa – realizuje zapowiedzianą ekspansję sieci. Na mapie handlowej Tifo pojawiły się trzy nowe lokalizacje, a wkrótce ich liczba zostanie podwojona. – Cały czas się rozwijamy i aktywnie poszukujemy nowych lokalizacji – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Dominik Bury, Prezes Zarządu Tifotex Sp. z o.o., która jest właścicielem blisko 70 sklepów Tifo w Polsce.

W ostatnim czasie otwarte zostały trzy nowe salony Tifo. Marka pojawiła się w Lipnie przy ul. Mickiewicza 2, gdzie zajęła lokal o powierzchni 167 mkw, a w Zambrowie przy ul. Świętokrzyskiej 11 otworzyła punkt sprzedaży wielkości 140 mkw. W Połańcu przy ul. Tadeusza Kościuszki 43 z kolei oferta sieci dostępna jest w 160-metrowym lokalu.

Równie intensywnie zapowiada się kwiecień. Już 4 kwietnia br. marka zadebiutuje w Parku Handlowym Zgoda w Świętochłowicach, gdzie zajmie lokal o powierzchni 160 mkw.  Kolejnym krokiem w ekspansji marki Tifo będzie otwarcie lokali w Aleksandrowie Łódzkim (130 mkw.) oraz w Jarosławiu (170 mkw.).

– Stale poszukujemy nowych lokalizacji, dzięki którym liczba salonów Tifo znacząco wzrośnie. Interesują nas salony o powierzchni od 130 do 200 mkw., z czego 95 proc. będzie stanowiło salę sprzedaży. Jesteśmy otwarci na współpracę i dokładnie przeanalizujemy każdą potencjalną lokalizacją – mówi Dominik Bury, Prezes Zarządu Tifotex Sp. z o.o.

Polski kapitał

Tifo to samoobsługowe sklepy w 100 proc. składające się z polskiego kapitału. To spółka polskich producentów odzieży. Jej pracownicy to wieloletni specjaliści handlu odzieżą oraz fachowcy w dziedzinie operacyjnego zarządzania strukturą wielooddziałową. Firma Tifotex właściciel sieci Tifo – Polska Sieć odzieżowa powstała w lutym 2012 roku, zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży i akcesoriów tekstylnych, domowych oraz galanteryjnych. Sprzedaż realizowana jest tylko przez sklepy stacjonarne. O ofercie promocyjnej klienci mogą również dowiedzieć się na stronie internetowej firmy: www.tifo.com.pl oraz na portalach społecznościowych, gdzie spółka posiada swoje oficjalne konta.

Firma Tifotex, właściciel sieci Tifo – Polska Sieć Odzieżowa powstała w lutym 2012 roku, zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży i akcesoriów tekstylnych, domowych oraz galanteryjnych. Sprzedaż realizowana jest tylko przez sklepy stacjonarne. O ofercie promocyjnej klienci mogą również dowiedzieć się na stronie internetowej firmy: www.tifo.com.pl oraz na portalach społecznościowych, gdzie spółka posiada swoje oficjalne konta.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl