SCF 2019 Retailers’ Awards: trzy nominacje dla Martes Sport

Martes Sport – najszybciej rosnąca polska sieć sklepów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami sportowymi w regionie CEE – została nominowana do nagrody SCF Retailers’ Awards 2019 w trzech kategoriach: Fashion Omnichannel, Expasnion oraz Retailer of The Year.

Grupa Kapitałowa Martes Sport od wielu lat we wszystkich segmentach działalności rozwija się w sposób ciągły i stabilny. Firma ta należy do liderów na rynku odzieży sportowej w Europie Środkowej i Wschodniej, mając w dorobku wiele prestiżowych nagród.

Co istotne, Martes Sport to największa polska firma z prywatnym kapitałem w branży sportowej pod względem osiąganych przychodów. Firma w ciągu 13 lat dynamicznej ekspansji – na mapie Polski prowadzi już ponad 300 punktów. Zatrudnia ponad 3.5 tysiąca pracowników. Strategia Martes Sport zakłada posiadanie do 2021 roku ponad 500 sklepów sportowych. W zeszłym roku spółka m.in. otworzył 45 nowych sklepów i zaprezentowała sklep internetowy pod nazwą Fitanu.

Strategia sprzedaży wielokanałowej

Sklep Internetowy Fitanu miał swoją premierę 12 października ubiegłego roku. Jako nowy projekt, którego twarzą jest znana aktorka, Anna Dereszowska, został zaprezentowany na Gali upamiętniającej otwarcie 300 sklepu Martes Sport w listopadzie 2018 r. W sklepie Fitanu.com dostępne są marki Premium, skrupulatnie selekcjonowane – prowadzona jest bowiem restrykcyjną politykę doboru towaru. Wybierane są firmy i produkty skierowane do klienta o zasobniejszym portfelu. Do marek Premium dostępnych na Fitanu należą min.: Emporio Armani, Napapijri, Guess, Helly Hansen, Nike, Puma, O’Neill, Adidas i wiele innych.

Fitanu.com to gwarancja najwyższej jakości oferowanej odzieży i akcesoriów. Każdy produkt, który znajduje się w tym sklepie jest starannie dobierany, aby sprostać oczekiwaniom każdego, kto tutaj trafi. Klienci mogą znaleźć w nim markowe ubrania oraz dodatki, które cechuje ekskluzywność oraz funkcjonalność.

Na stronie Fitanu.com można robić nie tylko zakupy. Klienci mogą spędzić tam więcej czasu czytając artykuły w „Strefie Wiedzy” i „Fitanu dla aktywnych”, znajdą mnóstwo porad na modowym blogu, mogą dowiedzieć się co słychać w show businessie w „Fitanu dla ciekawskich”. Nowy koncept jest obecny także w mediach społecznościowych.

W styczniu ruszyła strona sklepu w języku czeskim. W kwietniu będzie dostępna  angielska wersja strony. Do końca tego roku sklep będzie działał już w całej Europie. Reklamy wizerunkowe, jak i produktowe, od samego początku można znaleźć w Onecie i na WP oraz w magazynach takich, jak Forbes i Newsweek.

Dynamiczny rozwój sieci skalpów Martes Sport

W 2018 roku otwarto 45 sklepów pod szyldem Martes Sport, a 11 zmodernizowano (powiększono, relokowano) – cały czas trwają prace mające na celu lifting sklepów – ujednolicenie standardu. W ubiegłym roku sieć urosła o ponad 30 tys. mkw., co sprawiło, że obecna powierzchnia wynosi prawie 190 tys. mkw. Martes Sport prężnie działa na rynku polskim i czeskim, a także rozszerza ekspansję inne rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

W nadchodzącym, 2019 roku, planowanych jest otwarcie 40 nowych sklepów, a także 15 modernizacji (powiększeń i relokacji lokali).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.