HubStyle notuje spadek obrotów

hubstyle-suger-free-sklep

Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2019 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle wyniosły około 451 tys. złotych i były niższe od przychodów osiągniętych w marcu 2018 roku o około 40 proc. – tak wynika ze wstępnych danych zaprezentowanych przez zarząd spółki. Nowa strategia firmy zakłada rozwój sprzedaży stacjonarnej w modelu franczyzowym.

Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży marek Sugarfree oraz Cardio Bunny. Warto przypomnieć, że z uwagi na sprzedaż 100 proc. udziałów w spółce Sales Intelligence S.A., począwszy od kwietnia 2018 roku spółka nie informuje o przychodach z segmentu e-commerce.

Nowa koncepcja HubStyle

Pod koniec października 2018 roku spółka zapowiedziała zmianę koncepcji, która dotychczas opierała się przede wszystkim na kanale e-commerce,  i rozwijanie sprzedaży stacjonarnej w modelu franczyzowym. Jak zapowiada w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Michał Brzemiński, Dyrektor Sprzedaży w spółce HubStyle, w 2019 roku firma planuje otworzyć 20 butików pod marką Sugarfree w miastach powyżej 150 tys. mieszkańców. W ciągu trzech lat ich liczna ma się zwiększyć do 50.

michal-brzeminski-hubstyle
Michał Brzemiński, Dyrektor Sprzedaży w spółce HubStyle

– Obecnie posiadamy trzy butiki stacjonarne pod wiodącą marką Sugarfree wraz z marką uzupełniającą Cardio Bunny: butiki własne w Warszawie i Poznaniu oraz butik franczyzowy we Wrocławiu. Stawiamy na galerie handlowe, jednak nie zamykamy się na inne możliwości. Każde miasto ma inną specyfikę i w niektórych przypadkach sklep uliczny może okazać się dużo lepszym rozwiązaniem. Preferowana powierzchnia lokalu to 110-150 mkw. Każda z potencjalnych lokalizacji poddawana jest analizie i od tego zaczynamy rozmowy z franczyzobiorcami, bo wybór najlepszego z możliwych miejsca na butik to nasz wspólny cel – zapowiada Michał Brzemiński.

Jak podkreśla, wszystkie butiki będą prowadzone w formie franczyzy.

– Strategia rozwoju sieci franczyzowej została bardzo dobrze przemyślana i zaplanowana, a jej konsekwentna realizacja pozwoli na szybszy rozwój sieci butików, niż w przypadku otwierania butików własnych. Rozwijając sieć sklepów franczyzowych, stawiamy na zaangażowanie człowieka. Wierzymy w mikromanagement na poziomie współpracy z franczyzobiorcą, który staje się ambasadorem marki na lokalnym rynku. To osoba posiadająca swój własny biznes – dodaje Michał Brzemiński.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl