Nowy sklep marki Swarovski w Starym Browarze

Salon Swarovski w Starym Browarze

Z dumą potwierdzam otwarcie naszego nowego sklepu w Poznaniu. Wyroby marki Swarovski są dziś dostępne w 95 sklepach na terenie całej Polski, w tym w 9 salonach należących do firmy Swarovski, 15 salonach partnerskich oraz 71 sklepach multibrandowych – mówi Ewa Sereczyńska, dyrektor Swarovski na Europę Środkową.

Już od kwietnia produkty marki Swarovski można obejrzeć również w nowym sklepie marki Swarovski w poznańskim centrum handlowym Stary Browar. W eleganckim i wyrafinowanym wystroju salonu, nawiązującym do kultowych szlifów i umiejętnego wykorzystania światła, klientki będą mogły obejrzeć pełen asortyment, obejmujący modne dodatki, zegarki, wyroby dekoracyjne i użytkowe. W ofercie znajdą się także akcesoria dla panów.

Połączenie niezwykłego dziedzictwa i perfekcyjnego wykonania sprawia, że marka Swarovski wypełnia codzienność aurą niezwykłości. Marka pomaga kobietom wyrazić swoją osobowość poprzez pełne blasku akcesoria, idealne na każdą porę dnia. Aby jak najlepiej zaprezentować swoje kolekcje, Swarovski umożliwia klientkom podziwianie ich w 2500 sklepach rozsianych po całym świecie.

– Jestem ogromnie dumna i szczęśliwa, mogąc otworzyć jeden z naszych najważniejszych sklepów na rynku polskim. Pracuję w firmie Swarovski od ponad 10 lat, dzięki czemu miałam okazję obserwować stały rozwój naszej marki na polskim rynku. Otwierając ten sklep, chcemy podziękować naszym wiernym klientom, ponieważ taki rozwój nie byłby możliwy bez niezawodnego wsparcia z ich strony. Zamiast opisywać wnętrze salonu słowami, zachęcam klientów, by odwiedzili nasz sklep i obejrzeli go na własne oczy! – podkreśla Ewa Sereczyńska, dyrektor na Europę Środkową

Wyjątkowa koncepcja wystroju sklepów Swarovski

Jako największy sprzedawca detaliczny Swarovski stara się zapewnić swoim klientom niezapomniane wrażenia podczas wizyty w sklepie, niezależnie od tego czy znajduje się on w Europie, Azji, czy Ameryce Łacińskiej. Wystrój sklepów reprezentujący koncepcję wzorniczą Crystal Forest w nowoczesny sposób wyraża tożsamość i wartości firmy, a wyrafinowany i elegancki design salonu w Starym Browarze nawiązuje do kultowych szlifów, z których słynie marka Swarovski.

– Wystrój wnętrz naszych sklepów to nie tylko wspaniała ilustracja nowoczesnej wizji firmy Swarovski i jej zamiłowania do doskonałego wzornictwa. To środowisko idealnie nadające się do tego, by wyrazić nasze dążenie do doskonałości i kreatywności oraz nieustannego zaskakiwania i zachwycania naszych klientów.- Robert Buchbauer, zasiadający w zarządzie firmy członek rodziny Swarovski.

Marka Swarovski dysponuje zróżnicowaną ofertą produktów cechujących się niezrównaną jakością, kunsztem i kreatywnością. Założona w 1895 roku w Austrii firma zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych. Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo Swarovski Crystal Business działa obecnie na całym świecie, a jego sieć 3 tys. sklepów obejmuje obszar około 170 krajów; firma zatrudnia ponad 27 tys. pracowników, a w 2017 roku osiągnęła przychód rzędu 2,7 miliarda euro. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. W 2017 roku Grupa odnotowała przychody sięgające 3,5 miliarda euro i zatrudniała ponad 32 tys. pracowników.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.