Flagowy salon eobuwie.pl powstanie w Galerii Młociny. Zajmie 2,3 tys. mkw.

Galeria Młociny

To będzie największy i najnowocześniejszy salon eobuwie.pl w Polsce. Najbardziej innowacyjna obuwnicza sieć handlowa w kraju zdecydowała się czterokrotnie powiększyć wynajmowaną powierzchnię w Galerii Młociny z 580 mkw. do blisko 2,3 tys. mkw. Wszystko po to, aby stworzyć pierwszy dwupoziomowy sklep, w którym znajdziemy prawie 200 tysięcy par butów – tyle co w 70 tradycyjnych sklepach – a także zaoferować usługę dostaw zamówień online jeszcze tego samego dnia.

Galeria Młociny ruszy wiosną tego roku, a jej inwestorami są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Obiekt będzie dysponował 75 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Eobuwie.pl zajmie lokal o powierzchni 2,3 tys. mkw.

– Nasza decyzja o wynajęciu dużo większej powierzchni w Galerii wynika przede wszystkim z tego, że cały czas doskonalimy nie tylko ofertę, ale i formy sprzedaży. W najnowszej lokalizacji chcemy naszym klientom zaprezentować nowatorski komplet usług. W naszym salonie będzie można skorzystać z systemu doboru butów esize.me. Na podstawie skanu 3D stopy zarekomenduje on nam właściwy rozmiar buta. A jest z czego wybierać, w ofercie będzie prawie 200 tysięcy par butów. Aby mieć dostęp do tylu butów, dawniej musielibyśmy odwiedzić około 70 tradycyjnych sklepów. Duża powierzchnia w Galerii Młociny to także większe możliwości logistyczne. Część przeznaczymy na magazyn, dzięki czemu w trzech oknach czasowych będziemy mogli realizować usługę „Same Day Delivery” dla klientów z Warszawy. Postawiliśmy na lokalizację w Galerii Młociny ponieważ w wyjątkowy sposób łączy ona zakupy z rozrywką i czasem wolnym. Specjalnie dla tej lokalizacji szykujemy też unikatową usługę, ale jeszcze przez chwilę niech pozostanie to niespodzianką – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl.

– Nowoczesne projekty handlowe, takie jak Galeria Młociny, to doskonałe miejsce do lokowania nowych konceptów zakupowych. Eobuwie.pl, jak przystało na lidera sprzedaży, poprzez tak duży salon w Galerii Młociny, świetnie połączy tradycyjny kanał sprzedaży z bardzo popularną formą zakupów online. Tego właśnie oczekują świadomi klienci i właśnie dla nich oprócz nowoczesnych showroomów i wygodnych zakupów, przygotowaliśmy również tak rozbudowaną i atrakcyjną strefę gastronomiczno-rozrywkową. Otwarcie Galerii Młociny już wkrótce, zarówno budowa, jak i komercjalizacja zbliżają się do wielkiego finału. Zakładamy, że Galeria Młociny będzie w wynajęta w 100 proc. przed wielkim otwarciem – mówi Marcin Materny, członek zarządu i dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Galeria Młociny to ponad 75 000 mkw. powierzchni w której znajdzie się 220 sklepów i blisko 50 restauracji i kawiarni. W obiekcie zaprojektowano też 5 500 mkw. biur, centrum medyczne i pierwsze na Bielanach wielosalowe kino. Wśród renomowanych marek obecnych w Galerii Młociny warto wymienić m.in. grupę Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Duti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, Van Graff, TK Maxx, C&A, CCC, Media Markt czy RTV Euro AGD. W projekcie nie zabraknie wielkich debiutów. W Galerii Młociny pojawi się znany najemca o europejskiej, silnej marce, który niewątpliwie będzie magnesem przyciągającym warszawiaków. Swoje premierowe sklepy otworzą też m.in. takie marki jak Gagliardi, Sloggi czy Mayoral. Zadebiutują też koncepty gastronomiczne, do tej pory niewystępujące w tradycyjnych centrach handlowych – m.in. Buenavista, Food by Ann, Sobramesa i Zushi Sushi.

W eobuwie.pl w Galerii Młociny, poza kilkudziesięcioma tabletami ze specjalnymi aplikacjami do zamawiania butów, skanerami kodów QR czy automatycznymi przenośnikami i sorterami dostępna będzie także przełomowa usługa esize.me Rozwiązanie, które marka przedstawiła w połowie października, pomoże dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w moment wykona trójwymiarowy model stopy, a następnie w ułamku sekundy system porówna go ze skanami butów dostępnych w ofercie sklepu. Finalnie, klient dostanie rekomendację właściwego rozmiaru dla danej marki, typu czy fasony buta. Skan wykonuje się jeden raz, potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego albo konta e-mail.

Galeria Młociny należy do EPP i Echo Investment

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.