Grupa Empik po raz kolejny doceniona przez ekspertów z branży

Empik konsekwentnie dąży do utrzymania pozycji lidera w sprzedaży wielokanałowej, co zostało docenione przez Jury SCF Retailers’ Awards statuetką w kategorii Other Omnichannel. Sukces strategii wspierającej różne formy sprzedaży i kontaktu z klientem, został też zauważony przez ekspertów konkursu Loyalty Awards. Komisja przyznała nagrodę dla programu Mój Empik w kategorii The best use of mobile in loyalty.

SCF Retailers’ Awards 2019

Ogłoszenie wyników konkursu SCF 2019 Retailers’ Awards było kluczowym punktem programu Shopping Center Forum 2019 Exhibition&Awards. Nagrody wręczono w 9 kategoriach biznesowych oraz dla najlepszych managerów i osobowości rynku retail. W jury znaleźli się m.in. przedstawiciele i eksperci z największych firm doradczych działających w obszarze galerii handlowych. Statuetki SCF Retailers’ Awards od siedmiu lat trafiają do najlepszych sieci handlowych oraz osób tworzących nową rzeczywistość retailu w Polsce. Empik może pochwalić się już 4. nagrodą w tym prestiżowym konkursie (Omnichannel Retailer of the Year 2017, Omnichannel Retailer of the Year 2018, Best Manager of the Year dla Prezes Ewy Szmidt-Belcarz 2018). Wyróżnienie w kategorii Other Omnichannel potwierdza, że strategia rozwijania biznesu równolegle w kanałach tradycyjnym, internetowym i mobilnym się sprawdza.

Loyalty Awards 2018

Laur Loyalty Awards po raz drugi trafia do Mojego Empiku. Program najpierw został doceniony za swój debiut, otrzymując w 2016 roku statuetkę dla najlepszego programu lojalnościowego w Polsce. Tym razem nagroda została wręczona w kategorii The best use of mobile in loyalty. Mój Empik to program, którego wszystkie korzyści klienci mają „w kieszeni”, oznacza to, że mogą się identyfikować za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub samego numeru telefonu. Również na urządzenia mobilne klienci otrzymują notyfikacje pushowe z ofertą dopasowaną do ich zainteresowań. 3,8 miliona użytkowników Mojego Empiku otrzymało już ponad 500 milionów rekomendacji, dedykowanych promocji, czy informacji o spotkaniach, które pomagają rozwijać pasje. Loyalty Awards to wyróżnienia dla najlepszych projektów lojalnościowych w Polsce przyznawane przez społeczność profesjonalistów związanych z zarządzaniem relacjami z klientami i budowaniem lojalności klientów. W tym roku nagrody zostały wręczone w sześciu kategoriach. Gala odbyła się w ramach 10. Poland & CEE Customer Loyalty Summit – największego, dorocznego spotkania społeczności lojalnościowej w Polsce.

Empik od 70 lat na rynku

Empik to największa sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku, istnieje od 70 lat. To jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek i niekwestionowany lider w kategoriach wydawniczych (książki, muzyka, film). Empik organizuje ponad 1500 wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych rocznie, które gromadzą łącznie ponad 100 tysięcy uczestników. Są to przede wszystkim spotkania autorskie (w tym ponad 600 spotkań z autorami książek i 300 spotkań z muzykami), a także koncerty, wystawy i warsztaty kreatywne. W 250 salonach Empik oferuje dziesiątki tysięcy książek, płyt z muzyką, filmów, gier multimedialnych, czasopism, artykułów artystyczno-kreatywnych i papierniczych, zabawek edukacyjnych, gier planszowych, a także bilety na różnorodne wydarzenia. Empik to także jeden z największych sklepów internetowych w Polsce i lider e-commerce w naszym kraju.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl