Q1 to preludium tegorocznych działań – KiK podsumowuje pierwsze miesiące 2019 roku

8 nowo otwartych sklepów zlokalizowanych w całej Polsce i 5 zmodernizowanych sklepów z puli ponad 260 istniejących lokalizacji. Tak prezentują się działania KiK w pierwszych miesiącach tego roku. Co dalej? Sieć komunikuje, że jest to dopiero początek, a w tym roku na mapie Polski pojawi się jeszcze kilkadziesiąt nowych sklepów.

Dyskonty są obecne na polskim rynku od dawna, ale w ostatnim czasie można zaobserwować wzrost ich znaczenia. Sklepy, które cechowały niskie ceny od zawsze miały swoich zwolenników, jednak to te z nich, które oferują więcej niż tylko atrakcyjną cenę, mają silną pozycję wśród konkurencji. Co cenią klienci? Na przykład zgodność produktów z najnowszymi trendami, a także ich jakość. Słowem – doceniają wysoki standard w dyskontowej cenie. Przynajmniej tak jest w przypadku KiK, który zaledwie w ciągu 3 miesięcy oddał do użytku klientów blisko 5 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej. Do końca roku ta liczba ma przekroczyć 30 tys. mkw. w postaci około 60 nowych sklepów, co da KiK-owi ponad 300 sklepów w Polsce.

KiK zapowiada dynamiczną ekspansję

Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny KiK
Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny KiK

– Pierwszy kwartał to dla nas zawsze chwila oddechu przed aktywnymi miesiącami. Nie oznacza to jednak zawieszenia działań. W minionym kwartale udało nam się pojawić w 8 nowych lokalizacjach i zmodernizować 5 istniejących sklepów. Dodatkowo sfinalizowaliśmy kolejne działania z obszaru CSR, przekazując pieniądze podarowane przez naszych klientów na rzecz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. To bardzo dobre wyniki, ale to też przedsmak tego, co czeka nas w 2019 roku – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.

KiK prowadząc intensywną ekspansję wciąż poszukuje nowych lokali – optymalna przestrzeń oferowana klientom w ramach nowych sklepów powinna wynosić ok. 650 mkw. i znajdować się przede wszystkim w galeriach handlowych i retail parkach. Dodatkowym wymaganiem jest odpowiednia ilość miejsc parkingowych (co najmniej 15), a także możliwość atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 500 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Włoch. KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe w atrakcyjnej cenie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl