Modernizacja salonu 4F w Galerii Sudeckiej

Nowy salon 4F w należącej do spółki EPP Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze został rozbudowany i wyposażony w nowe rozwiązania aranżacyjne oraz autorski system meblowy. Ponowne otwarcie sklepu dla klientów odbyło się w ubiegłym miesiącu.

W lokalu o powierzchni zwiększonej ze 162 mkw. do 311 mkw. zastosowano minimalistyczny design wykorzystujący materiały, takie jak stal oraz drewno. Zmianom uległa też kolorystyka – z kolorów neutralnych na czarny, który zapewni lepszą ekspozycję oferowanego towaru. Nowa aranżacja ma podkreślić sportowy oraz nowoczesny charakter marki.

Klienci w salonie zlokalizowanym na parterze Galerii znajdą asortyment z kolekcji sportowej i sportstylowej 4F, linii 4F PRO team dedykowanej profesjonalistom i amatorom trenującym jak zawodowcy oraz odzież dziecięcą marki 4F Junior. Ubrania, obuwie oraz akcesoria zostaną ułożone zgodnie z liniami: sportstyle, bieganie, fitness.

– Jestem przekonana, że nowa odsłona salonu naszego najemcy przypadnie do gustu zarówno stałym gościom, jak i przyciągnie nowych miłośników mody sportowej oraz codziennej. Zmiany zostały wprowadzone z myślą o poprawie wrażeń zakupowych klientów. Wpisują się one w strategię podwyższania standardów naszego centrum i dążenie do zapewnienia naszym klientom bogatej, atrakcyjnej oferty modowej – mówi Agata Kotlińska, dyrektor Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze.

Galeria Sudecka jest największym centrum handlowo-rozrywkowym w Jeleniej Górze. W centrum o powierzchni  53 tys. mkw. działa 90 lokali. Jest jedyną galerią handlową w powiecie jeleniogórskim z kinem studyjnym, multipleksem sieci Helios. Centrum oferuje także bogatą ofertę atrakcji oraz wydarzeń, m.in. autorski Klub Jelonka, czyli cykliczne, comiesięczne spotkania dla dzieci organizowane w formie edukacyjnych warsztatów.

EPP posiada portfel złożony z 19 obiektów handlowych

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem wielkości posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka działa według formuły REIT, a jej portfel obejmuje 19 obiektów handlowych oraz sześć biurowych o łącznej powierzchni wynoszącej ponad 835 tys. mkw., a także dwa obiekty wielofunkcyjne w realizacji. Projekty EPP zlokalizowane są  w najbardziej dochodowych dla handlu miastach w Polsce.

Celem EPP jest budowanie wartości dla akcjonariuszy i zapewnianie konsumentom pozytywnych doświadczeń zakupowych. Spółka notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE)
i Luksemburgu (Euro MTF).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl