MK Illumination: światło przyciąga klientów

mk-illumination-dubaj

MK Illumination powstało 23 lata temu w niewielkiej tyrolskiej miejscowości Weer jako mała rodzinna firma. Dzisiaj działa na 40 rynkach i zatrudnia globalnie przeszło 1 tys. pracowników. Przy tworzeniu koncepcji świetlnych firma korzysta z najwyższej jakości produktów LED, które sama projektuje i produkuje w 10 zakładach produkcyjnych w Europie, Azji, Afryce i obu Amerykach. Tylko w ubiegłym roku zrealizowała ponad 4 tys. wdrożeń. Polski oddział powstał w 2005 roku.

Firma MK Illumination jest Partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference, które odbędzie się 25-26 września w Warszawie.

– Światło to nie tylko nasz zawód, ale i  pasja. Nieustannie kwestionujemy status quo, inwestujemy w innowacyjne rozwiązania i poświęcamy czas na zrozumienie tego, w jaki sposób możemy najlepiej służyć naszym klientom w dynamicznie zmieniających się czasach – komentuje Klaus Mark, dyrektor generalny i jeden z założycieli firmy MK Illumination.

Wraz z nim firmę stworzyli jego żona, Marie Mark, oraz brat bliźniak Thomas Mark. – Tworzymy sezonowe i trwałe instalacje świetlne, elementy dekoracyjne, a także świecące rzeźby, które można dowolnie skonfigurować. Na życzenie klienta jesteśmy w stanie zaoferować także rozwiązania tematyczne, stworzyliśmy specjalny dział, który zajmuje się realizacją tego typu projektów. Współpracujemy z klientami z różnych branży. Są wśród nich przede wszystkim centra handlowe, lotniska, hotele, czy biura, ale tworzymy także realizacje dla miast budując instalacje ożywiające większe przestrzenie publiczne. Tylko w 2018 roku zrealizowaliśmy ponad 4 tys. projektów, a globalne obroty wyniosły ok. 130 mln euro. To więcej niż zakładaliśmy – dodaje Klaus Mark.

MK Illumination: światło działa jak magnes

MK Illumination, jako jeden ze światowych liderów w dziedzinie świątecznego oświetlenia dekoracyjnego, wie, jak ważne w obecnych czasach jest stworzenie niezapomnianego Customer Experience. Przykładem mogą być galerie handlowe, które walczą o klienta już nie tylko ofertą zakupową. Dzisiaj, żeby zachęcić klienta do przyjścia i pozostania w danym centrum handlowym, potrzeba czegoś więcej. Chodzi o emocje, atmosferę, szeroko pojęte doświadczenie zakupowe. Jednym z elementów, które budują footfall i przyczyniają się do dłuższej wizyty klienta w danym centrum, są m.in. ciekawe, inspirujące i innowacyjne instalacje świetlne.

mk-illumination-swiatlo

– Ludzie oczekują więcej niż kiedykolwiek przedtem. Chodząc po ulicach miast czy wchodząc do galerii handlowej chcą się czuć wyjątkowo – mówi Thomas Mark, prezes MK Illumination. – Oczekują doświadczeń, które są bogatsze, bardziej spersonalizowane, wielowarstwowe, wielowątkowe, łączące świat analogowy i cyfrowy. Co więcej, wszystko musi być nienachalne, sprawiać wrażenie naturalnego, ponieważ współcześni klienci chcą przeżywać nowe doświadczenie we własnym zakresie. To stanowi dla zarządców centrów handlowych dodatkowe wyzwanie, w którym staramy się im pomóc. Tworzone przez nas instalacje świetlne są częścią starannie przemyślanych kampanii, które wypełniają przestrzeń, budując niezapomnianą atmosferę i klimat dla odwiedzających – wyjaśnia Thomas Mark.

MK Illumination w Polsce

Polski oddział MK Illumination został założony w 2005 roku i łączy lokalną wiedzę z globalnym doświadczeniem całej Grupy. Cel jest jeden – tworzenie instalacji świetlnych, które nie tylko rozświetlą otoczenie, ale również uczynią ludzi bardziej szczęśliwymi. Firma oferuje szeroką gamę produktów i motywów, produkowanych we własnym zakresie, a także szyte na miarę świąteczne i całoroczne rozwiązania oświetleniowe dla centrów handlowych, lotnisk i przestrzeni publicznych.

Na polskim rynku firma współpracuje z takimi graczami jak Metro Proporties, ECE, Carrefour czy Grupa Saller, EPP oraz wielu innych mniejszych klientów którzy doceniają najwyższa jakość elementów i indywidualne podejście do klienta dekoracji. Wśród zrealizowanych już projektów można wymienić wdrożenia dla m.in. M1, lotniska w Pyrzowicach, Zielonych Arkad w Bydgoszczy, Galerii Krakowskiej, Galerii Morena, Galerii Glogovia czy Domu Handlowego Renoma.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl