Ice Dream – nowy koncept lodziarni planuje ekspansję w Polsce

Ice Dream

W kwietniu w jednym z warszawskich centrów handlowych rozpoczęła działalność pierwsza w Warszawie self service gelateria. To miejsce, w którym każdy może samodzielnie skomponować ulubiony deser, łącząc różne smaki włoskich lodów z kolorowymi dodatkami. Miesiąc po otwarciu, popularność lodziarni szybko rośnie. Właściciele rozpoczęli już rozmowy z zarządcami kolejnych centrów handlowych, którzy sami zgłaszają się z propozycją najmu powierzchni.

Self service gelateria to zupełnie nowy pomysł na podawanie i jedzenie lodów. Wszystko polega na tym, że każdy nakłada je sobie sam i decyduje o tym, jak duża ma być porcja i jakie smaki chce zobaczyć w rożku lub kubeczku. Płaci się w zależności od tego, ile waży ostateczna porcja. Koncepcja „self service ice cream” przybyła z Włoch, gdzie stoiska tego typu cieszą się dużą popularnością. W Polsce jest to nowość.

Ideą Ice Dream jest to, by lodowy deser każdy mógł komponować według własnego uznania. Instrukcja tworzenia lodów zawiera się w czterech krokach. Po pierwsze klient decyduje, czy chce kubeczek czy wafelek. Krokiem drugim jest nałożenie lodów, wybierając ze smaków dostępnych w automatach. Następne są dodatki – kolorowe posypki, sezonowe owoce, kuleczki z jadalnego brokatu, wiórki czekolady. Na koniec gotowy deser jest ważony przy kasie a jego cena zależy od wielkości porcji.

– Składniki, z których wytwarzamy nasze lody trudno znaleźć w Polsce, dlatego lwią część sprowadzamy bezpośrednio z Włoch. Dzięki temu możemy zaoferować całą paletę niespotykanych smaków i kolorów. W Ice Dream można wybierać zarówno spośród smaków tradycyjnych i dobrze znanych, ale też bardziej egzotycznych, takich jak: vege mango, banan czy zielona herbata. Jest też czarna wanilia, niebieskie migdały, a nawet… wata cukrowa i tęczowy jednorożec – tłumaczy Jakub Szeliga, pomysłodawca konceptu.

Ice dream planuje rozwój

Gelateria na razie dostępna jest jedynie w warszawskim centrum Arkadia, właściciele mają jednak w planach otwieranie kolejnych punktów w całej Polsce. Pierwszy z nich już udowodnił, że miejsce to cieszy się popularnością wśród młodzieży, par, jak i rodzin z dziećmi. Pod kątem tych ostatnich Ice Dream nawiązał współpracę ze zlokalizowaną w Arkadii Salą Zabaw Fikołki. W maju i czerwcu dzieci obchodzące urodziny w Fikołkach oraz całe rodziny mogą liczyć na upominek od lodziarni, którym są vouchery na lody według ich własnej koncepcji.

Powstające w Ice Dream desery zaczynają podbijać media społecznościowe. Facebookowe grafiki Ice Dream zostały docenione przez branżowe portale, zdjęcia własnoręcznie wykonanych lodów regularnie zamieszczają na swoich profilach klienci. –  Ice Dream udowadnia, że lody mogą być nie tylko smaczne, ale i piękne. Co więcej, nasze lody okazują się też niesamowicie fotogeniczne. Co rusz słyszymy opinie, że jesteśmy bardzo instagramowi. Trzeba przyznać, że coś w tym jest, kiedy patrzymy na kolejnych klientów, którzy przed spróbowaniem loda najpierw robią mu zdjęcie – dodaje Jakub Szeliga.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl