Sieć odzieżowa Recman zagości w Galerii Młociny

Galeria Młociny

Polska marka odzieżowa Recman, oferująca stylową modę dla panów, otworzy swój salon w Galerii Młociny. Znajdzie się on w sąsiedztwie takich marek jak Bytom, Lavard, Vistula czy Pako Lorente i zajmie powierzchnię 103 mkw. Otwarcie Galerii Młociny na warszawskich Bielanach zaplanowano na 23 maja.

Recman istnieje na polskim rynku od 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów angażujących się w prace nad poszczególnymi kolekcjami.

– Takiej marki jak Recman nie mogło zabraknąć w naszej Alei Mody na poziomie +1, którą zaprojektowaliśmy w Galerii Młociny. Salon Recman ze swoją kompleksową ofertą idealnie odpowie na potrzeby naszych przyszłych klientów. A dzięki wysokim witrynom, zaprezentuje modę męską na wysokim poziomie, ciesząc oko nawet najbardziej wymagających klientów – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani otwarciem naszego salonu w Galerii Młociny. To nie tylko najnowszy kompleks handlowo-rozrywkowy w Warszawie, ale również miejsce, w którym moda prezentowana jest niczym w najbardziej znanych domach towarowych Francji, Włoch czy Wielkiej Brytanii – mówi Wojciech Tulwin, Dyrektor ds. Marketingu i PR Recman.

Recman to męska marka odzieżowa istniejąca od ponad 33 lat. Flagowym produktem marki są garnitury, marynarki i koszule, a w ofercie znajdziemy również szeroką ofertę kurtek i płaszczy, stylowych akcesoriów i obuwia. Od 2011 roku marka Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie, ubierając tym samym najlepszych polskich tenisistów. W 2016 roku Recman został Partnerem Generalnym Polskiego Związku Tenisowego, a od 2017 roku ambasadorem marki jest Łukasz Kubot, najlepszy polski tenisista.

Modna aleja w bielańskiej galerii

Jednym z wyróżników najnowszego kompleksu handlowo-rozrywkowego w Warszawie jest Aleja Mody wzorowana na najlepszych przykładach znanych z pasaży handlowych. Ta część kompleksu, dzięki między innymi imponującym, wysokim na ponad 7,5-metra podwójnym witrynom (tzw. double shopfronts) kojarzyć się będzie z luksusowymi domami towarowymi z Paryża, Mediolanu czy Londynu. Poza zapewnieniem niespotykanej dotąd w obiektach handlowych możliwości ekspozycji nowych kolekcji i trendów, architekci zadbali również o widoczność witryn, które zobaczyć można z poziomu każdej kondygnacji.

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu projekt w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji Metro Młociny, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

225 tys. mkw. powierzchni całkowitej, 82 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 76 tys. mkw. przeznaczonych na handel oraz gastronomię, 6 tys. mkw. powierzchni biurowej, ponad 200 sklepów, w tym kilkadziesiąt lokali z jedzeniem, największe w Polsce, ponad siedmiometrowe witryny sklepowe, 10-ekranowy nowoczesny multipleks z komfortowymi, rozkładanymi fotelami, 200 mkw. parkiet i przestrzeń sceniczna, 2,5 tys. mkw. tarasu pełnego zieleni, 2 tys. miejsc parkingowych, 20 stanowisk do pracy w strefie co-workingowej – tak w liczbach prezentuje się Galeria Młociny.

Galeria Młociny należy do EPP i Echo Investment

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Docelowo kompleksem zarządzać będzie EPP. Echo Investment odpowiada natomiast całościowo za proces deweloperski i najem.

Echo Investment jest największym polskim deweloperem, jedynym na rynku z bogatym doświadczeniem w trzech sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym oraz biurowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast Echo angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje. Tworzy miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego. Flagowym projektem, uzupełniającym tkankę miasta, są Browary Warszawskie, powstające w sercu najszybciej rozwijającej się dzielnicy Warszawy.

Spółka przygotowuje kolejne kompleksowe projekty w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Wrocławiu. Od 1996 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zrealizowała już 150 projektów o łącznej powierzchni blisko 1,5 mln w kilkudziesięciu miastach Polski.

Od 2015 roku Echo Investment jest częścią dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej Griffin Real Estate – Oaktree – PIMCO.

EPP jest wiodącym właścicielem centrów handlowych w Polsce i pierwszą w kraju firmą skoncentrowaną na lokalnych nieruchomościach i działającą według formuły REIT. Zróżnicowany portfel spółki obejmuje 19 obiektów handlowych, sześć biurowych oraz dwa obiekty wielofunkcyjne w realizacji o łącznej powierzchni wynoszącej ponad 835 tys. mkw.

Wszystkie projekty EPP zlokalizowane są w największych polskich miastach – atrakcyjnych z punktu widzenia inwestorów i dysponujących najwyższą siłą nabywczą. Spółka EPP notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) i Luksemburgu (Euro MTF).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl