Gastromall otworzył 88. restaurację sieci Olimp

23 maja br. w nowootwartej Galerii Młociny w Warszawie, w centrum strefy restauracyjnej wystartowała 88 restauracja Olimp w Polsce, a także czternasta lokalizacja sieci w stolicy.

Sieć restauracji Olimp to najszybciej rozwijający się w Polsce koncept z jedzeniem na wagę w ujednoliconej cenie za 100 g. Ekspansja sieci prowadzona jest w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców oraz na powierzchniach od 60 do 600 mkw.

Firma stale się rozwija, nie tylko otwierając nowe restauracje, ale również wdrażając innowacje organizacyjne i produktowe. Przykład? Jako pierwsza sieć w Polsce, Olimp wprowadza do menu zamiennik mięsa – polski produkt o innowacyjnym, roślinnym składzie, bez dodatku soi.

Olimp w portfolio Gastromall Group

Najpopularniejszą marką Gastomall Group są Restauracje Olimp. To dojrzały, rozbudowany koncept, u którego podstaw leżą 3 filary: świeże jedzenie przygotowane od podstaw na miejscu przez doświadczonych kucharzy, prosty system sprzedaży – samoobsługa pozwalająca gościom na komponowanie posiłku, oraz cena – ujednolicona za 100 gramów jedzenia. Dynamika otwarć utrzymuje się na poziomie kilkunastu rocznie. Przybywa lokali pod marką Olimp w obiektach handlowych i biurowych w całej Polsce, choć początkowo GG inwestowała głównie w Krakowie, Katowicach i Warszawie. Teraz na mapie obecności widnieją wszystkie największe polskie miasta a także punkty w miastach o mniejszej liczbie mieszkańców (jednak wciąż na poziomie powyżej 70 tys.).

Grupa Gastromall to właściciel kilku marek gastronomicznych, wszystkie rozwijane są w formule franczyzowej. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek są: Olimp, Companeros i Lovit. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 r. Grupa Gastromall zarządza ponad setką lokali w całej Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl