Pasibus zaprasza do Opola

Pasibus w Opolu

Marka Pasibus otworzyła właśnie swój 20. lokal i tym razem zaprasza wszystkich Pasibrzuchów do Opola. Od 21 czerwca br. goście odwiedzający jedno z lokalnych centrów handlowych mogą spróbować legendarnych burgerów tworzonych na podstawie autorskich receptur. To drugi Pasibus stworzony we współpracy ze spółką Helios.

Lokale Pasibusa są obecne m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach i Poznaniu. Najnowsza restauracja w Opolu to drugi lokal stworzony wraz z Heliosem, operatorem największej sieci kin w Polsce. W maju z kolei ruszył drugi w Warszawie lokal z burgerami sieci Pasibus, który jest zlokalizowany w Galerii Młociny. Drugi stołeczny lokal Pasibusa znajduje się na poziomie +2 Galerii Młociny – w Hali Hutnik, części strefy restauracyjnej Spotkania i Dania. W ramach współpracy z Heliosem planowane jest otwarcie ok. 40 lokali Pasibus.

Pasibus się rozwija

Historia Pasibusa rozpoczęła się od jednego foodtrucka w 2013 roku oraz ich obecności na popularnych festiwalach na terenie całej Polski. Obecnie tylko we Wrocławiu, skąd pochodzi, posiada 8 własnych lokalizacji, również w galeriach handlowych. Wszystkie burgery Pasibusa są robione w 100 proc. z wołowiny – mięso jest mielone i doprawiane ręcznie, a jego wyrazisty smak to jeden ze znaków rozpoznawczych marki. Więcej informacji o Pasibusie można znaleźć na Pasibus.pl oraz na profilu marki na Facebooku.

Przypomnijmy, że na przełomie luty/marzec Helios S.A. rozpoczął negocjacje z częścią wspólników spółki Food for Nation Sp. z o.o. sp.k. będącej właścicielem sieci gastronomicznej Pasibus, w przedmiocie wspólnego rozwoju tej marki. W planach jest otwarcie 40 lokali.

Helios S.A. jest częścią Grupy Agora S.A. Helios to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Helios jest partnerem After Party Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl