Norcospectra: przestrzenie handlowe zmieniają się nie do poznania

Rynek retailu i przestrzeni handlowych podlega dynamicznym zmianom. Ewaluują modele biznesowe a właściciele i najemcy przestrzeni handlowych szukają rozwiązań będących najlepszą odpowiedzią na trendy i zmieniające się oczekiwania klientów. Sieci handlowe są odwiedzane przez świadomych swoich potrzeb klientów, którzy chcą czuć się wyjątkowo i znaleźć dedykowaną dla siebie przestrzeń, nie tylko zakupową.

Spółka Norcospectra jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Coraz większy odsetek klientów przychodzi do centrum handlowego, aby spotkać się ze znajomymi lub po prostu spędzić ciekawie czas. Zmienia się także podejście do całego procesu powstawania sklepu. Wybór partnera do współpracy najczęściej podyktowany jest długofalową strategią firmy a sama współpraca polega na wspólnym budowaniu wartości dostarczanych użytkownikom.

– Zauważamy te zmiany w naszych realizacjach oraz w przestrzeniach, które pojawiają się na rynku. Od wielu lat nasza firma jest jednym z wiodących dostawców usług dla przestrzeni handlowych w Skandynawii i Europie Środkowo-Wschodniej. Doświadczenia zdobywaliśmy głównie w obsłudze i realizacjach dla marek odzieżowych takich jak m.in.: Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, CCC, Carry i w tym obszarze jesteśmy ekspertami – komentuje Rafał Maciejczuk, Business Development Manager w firmie Norcospectra. – Obecnie obserwujemy zmiany zachodzące w podejściu do przestrzeni handlowych – chociażby poprzez rozwój przestrzeni współdzielonych. Realizujemy coraz więcej projektów części wspólnych i food court’ów oraz projektów dla branży gastronomicznej. Naszymi klientami są AmRest i marki takie jak KFC, Burger King czy Pizza Hut, dla których realizujemy prace w różnych krajach Europy. Współpracujemy z Grupą Gastromall i jesteśmy odpowiedzialni za marki Olimp, Deli Sandwich i Makarun. Przy czym nie rezygnujemy z naszego flagowego obszaru fashion – kontynuuje Rafał Maciejczuk. Nadal realizujemy ciekawe projekty takie jak np.: współpraca z marką ECCO w różnych częściach świata m.in.: USA, Kanadzie, niebawem w Indiach czy i Dubaju. Wdrażamy też nowe koncepty mebli uwzględniające zmieniające się potrzeby użytkowników. Tylko w tym roku, wspólnie ze STUDIO 1:1, zrealizowaliśmy nowy koncept wyposażenia salonów dla marek Sinsay i Duka – dodaje przedstawiciel Norcospectra.

Norcospectra: kompleksowy pakiet usług

Norcospectra ukierunkowana jest na aktywne wsparcie klientów w poszukiwaniu, budowaniu i dostarczaniu wartości. Firma oferuje kompleksowy pakiet usług: wsparcia konstrukcyjnego i technologicznego, produkcji mebli,  logistycznych, montażowych i serwisowych, jak również budowlanych, prowadząc klienta przez cały proces – od opracowania konstrukcyjno- technologicznego do pełnego wykonania. Jak również, po prostu dostarcza rozwiązań w wybranych obszarach, w których klient potrzebuje pomocy i wsparcia.

– Działamy za pośrednictwem trzech spółek zależnych w Polsce, Szwecji i Norwegii. Posiadamy trzy zakłady produkcyjne o łącznej powierzchni około 40 tys. mkw., które pozwalają nam na produkcję zarówno z wykorzystaniem metalu, jak i drewna. Dzięki temu możemy obsługiwać dużych międzynarodowych klientów o globalnym zasięgu a także mniejsze, lokalne firmy. Mamy możliwość wytwarzania pojedynczych unikatowych egzemplarzy, krótkich serii oraz większych partii produkcyjnych w wysokim standardzie – dodaje  Rafał Maciejczuk.

Foto: EPP/Galeria Młociny

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl