Netto wprowadza nowe metody płatności bezgotówkowych

Netto

Sieć handlowa Netto sukcesywnie poszerza możliwości płatnicze z wykorzystaniem najnowszych technologii. Klienci około 200 placówek już w tej chwili mogą skorzystać z takich usług jak cash back, Blik oraz DCC. Do końca sierpnia nowe terminale i usługi będą używane we wszystkich sklepach sieci Netto.

Coraz więcej Polaków chętniej i częściej korzysta z płatności bezgotówkowych. To kolejny przejaw postępującej cyfryzacji naszego kraju. Za zakupy stacjonarne oraz online płacimy za pomocą telefonu lub pokrewnych urządzeń. Jak wnika z badania zrealizowanego prze Izbę Gospodarki Elektronicznej, po wypróbowaniu usługi, zazwyczaj zostajemy jej regularnym użytkownikiem. Do płatności mobilnych przekonuje nas przede wszystkim wygoda oraz oszczędność czasu, dlatego na najnowsze trendy w sposobach płatności postanowiło odpowiedzieć Netto, wprowadzając do swoich sklepów nowe terminale.

Wygodniejsze zakupy w sklepach Netto

Nowe metody płatności w sklepach Netto oznaczają szybsze i wygodniejsze zakupy. Dzięki usłudze cash back klienci Netto mogą wypłacić gotówkę. Wypłata gotówki jest możliwa tylko w przypadku dokonania zakupów i płatności kartą (w przypadku płatności gotówkowej nie ma takiej możliwości). Wystarczy zgłosić chęć wypłaty gotówki, wprowadzić kartę do terminala i postępować zgodnie z instrukcjami na terminalu.

– W Netto dążymy do jak najbardziej efektywnego usprawnienia całego procesu zakupowego – mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. – Stąd zmiany, które konsekwentnie wdrażamy w kolejnych placówkach naszej sieci. Tym razem chcemy dać klientom jeszcze więcej możliwości zapłacenia za zakupy. Mamy nadzieję, że wprowadzane przez nas rozwiązania usprawnią obsługę klientów i wpłyną na skrócenie czasu oczekiwania do kas.

Blik to kolejne wygodne rozwiązanie, które dzięki nowym terminalom zostanie wkrótce udostępnione wszystkim klientom detalisty. Użytkownicy smartfonów z dostępem do bankowość mobilnej mogą dokonywać płatności, wypłacać i wpłacać gotówkę w bankomatach oraz wykonywać błyskawiczne przelewy. Podstawowym mechanizmem identyfikacyjnym w systemie płatności mobilnych Blik są kody jednorazowe, generowane przez system Polskiego Standardu Płatności na żądanie banku. Kod jest unikalną kombinacją cyfr, która umożliwia dokonanie płatności w ciągu 120 sekund.

DCC (Dynamic Currency Conversion) to z kolei rozwiązanie, z którego chętnie skorzystają osoby posługujące się na co dzień inną walutą. Dzięki tej usłudze rozliczenie operacji kartą płatniczą może za zgodą klienta nastąpić w walucie karty lub kraju jej wystawcy.

O Netto Polska

Sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl