Wojas nie zwalnia tempa

Skonsolidowane przychody Wojasa, producenta i dystrybutora obuwia, wyniosły w czerwcu 2019 roku 23,2 mln zł, co oznacza wzrost o 12,7 proc. w stosunku do przychodów w czerwcu 2018 roku – poinformowała spółka w komunikacie.

Narastająco od początku roku przychody były wyższe o 17 proc. w stosunku do poprzedniego roku i wyniosły 122,7 mln zł. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w czerwcu 2019 roku wyniosły 18,14 mln zł i były wyższe o 12,1 proc. od przychodów osiągniętych w czerwcu 2018 roku.

W okresie styczeń – czerwiec 2019 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 97,7 mln zł i były wyższe o 12,5 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Międzynarodowa sieć sprzedaży marki Wojas

Wojas S.A. jest jednym z największych i najbardziej cenionych polskich producentów obuwia, który dysponuje siecią blisko 180 salonów firmowych w Polsce, na Słowacji, Czechach, Białorusi i Węgrzech oraz produkuje co roku kilkaset tysięcy par obuwia. W ofercie spółki znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski.

Część produkcji kierowana jest na eksport i do służb specjalnych – od kilku lat firma Wojas dostarcza obuwie specjalistyczne dla wojska, straży pożarnej, straży granicznej, polskiej poczty, służb leśnych oraz transportowych. Grupa kapitałowa Wojas S.A. zatrudnia w całej Polsce już blisko 1,5 tys. osób.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl