Media Expert inwestuje w optymalizację łańcucha dostaw

Sieć Media Expert, jedna z największych marek branży RTV, AGD i Multimedia w Polsce, wynajęła 2 tys. mkw. powierzchni magazynowej oraz 150 mkw. powierzchni biurowej w SEGRO Industrial Park Wrocław.

Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Obecnie posiada w całym kraju ponad 470 elektromarketów. Prowadzi również sprzedaż w modelu omnichannel. W ofercie znajdują się m.in. telewizory smart, laptopy, tablety, smartfony, sprzęt fotograficzny, RTV i AGD, a w wybranych sklepach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny oraz sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Media Expert optymalizuje łańcuch dostaw

– Wrocław jest strategiczną lokalizacją dla sieci Media Expert. Rynkiem interesuje się wiele firm, a wskaźnik wolnej powierzchni jest na rekordowo niskim poziomie ok. 3 procent. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy pomóc firmie Media Expert w realizacji długoterminowej strategii rozwoju. Firma koncentruje się obecnie na optymalizacji łańcucha dostaw dla ponad 470 elektromarketów na terenie całego kraju oraz rozwoju internetowego kanału sprzedaży – mówi Marcin Łukoszko, Starszy Doradca ds. Projektów BTS/BTO w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych firmy Cresa Polska.

– Firma Media Expert poszukiwała niedużego, nowoczesnego obiektu z dużą liczbą doków rozładunkowych we wschodniej części Wrocławia, który miał pełnić rolę magazynu przeładunkowego dla transportu z centrum dystrybucyjnego w Łodzi. Doradzaliśmy naszemu klientowi w zakresie analizy rynku nieruchomości komercyjnych, wyboru konkretnego obiektu oraz negocjacji warunków komercyjnych i technicznych – mówi Jakub Kurek, Associate Director w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych firmy Cresa Polska.

SEGRO Industrial Park Wrocław zlokalizowany jest w północno-wschodniej części Wrocławia, 12 km od jego centrum. Atutem lokalizacji jest usytuowanie przy drodze wyjazdowej prowadzącej w kierunku Warszawy i w bezpośrednim sąsiedztwie Autostradowej Obwodnicy Wrocławia. Dogodny dojazd do parku zapewniają również środki komunikacji miejskiej. Docelowa wielkość parku to ok. 40 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej i produkcyjnej.

Media Expert uruchamił nowy kanał komunikacji

Media Expert to sieć, która już od lat umiejętnie wykorzystuje technologię w swojej strategii sprzedażowej. Dotychczasowe rozwiązania, obejmujące formułę omnichannel, a także możliwość prezentacji produktów on-line przez konsultanta wyposażonego w kamerkę internetową, to tylko kilka z rozwiązań, które mają na celu zapewnienie komfortu zakupów. Katalog narzędzi sprzedażowych wzmacnia możliwość skorzystania z Asystenta Google. Wystarczy użyć odpowiednich komend głosowych.

Od maja, za pośrednictwem Asystenta Google klient może sprawdzić status zamówienia, przejrzeć aktualne promocje czy uzyskać kontakt z infolinią. Jak zapowiada sieć, usługa ma być konsekwentnie rozwijana i wkrótce może ułatwiać realizację zakupów wyłącznie poprzez komendy głosowe.

– Proces wykorzystanie Asystenta Google w zakupach czy przeglądaniu oferty jest w początkowej fazie, ale deklaruję, że będziemy konsekwentnie pracować nad rozwojem tej usługi. Chcemy wdrażać rozwiązania, które zapewnią naszym klientom komfort i szybkość obsługi. Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań to dla nas również okazja do technologicznego inspirowania naszych rodaków i zachęcania ich do eksperymentowania z innowacjami – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl