Galeria Jurajska w prestiżowym, międzynarodowym gronie

Galeria Jurajska znalazła się finale prestiżowej nagrody ICSC Solal Marketing Awards, jaką co roku przyznaje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC). Centrum handlowe nominowano za wielkie otwarcie Bulwarów Jurajskich w 2018 r. To jedyny obiekt z Polski, który nominowany został w tym roku, w kategorii Grand Opening/Expansion/Reurbishment.

Firma GTC, właściciel Galerii Jurajskiej, jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Galeria Jurajska ma szansę na najważniejsze międzynarodowe wyróżnienie w branży centrów handlowych. Obiekt właśnie został nominowany do prestiżowej nagrody ICSC Solal Marketing Awards, którą przyznaje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych, jedna z najstarszych na świecie organizacji zrzeszających przedstawicieli branży.

Galeria Jurajska finalistą ICSC Solal Marketing Awards

Centrum handlowe zostało finalistą w kategorii Grand Opening/Expansion/Reurbishment. Trafiło tam dzięki inwestycji w modernizację bulwarów Warty w Częstochowie i hucznemu otwarciu Bulwarów Jurajskich, czyli miejskiego ogrodu nad rzeką, jakie miało miejsce rok temu.

O nagrodę, Jurajska powalczy z trzema pozostałymi nominowanymi, wśród których znalazło się Centro Comercial Torrecardenas z Hiszpanii, MEGA Yekaterinburg w Rosji oraz Rodovre Centrum z Danii. Kategoria, do której trafiła galeria wyróżnia nie tylko najciekawsze europejskie inwestycje w centrach handlowych, ale także działania, które wokół nich się dzieją np. wydarzenia, kampanie czy wielkie otwarcia. W przypadku częstochowskiego obiektu było to otwarcie połączone z Dniem Dziecka w 2018 roku.

– ICSC Solal Marketing Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia tylko najciekawsze, najbardziej innowacyjne, nieraz przełomowe działania centrów handlowych. Dlatego cieszy nas, że w tym roku także Jurajska znalazła się w tym gronie. Tym bardziej, że już po raz drugi trafiamy do finału w tej kategorii. Dwa lata temu nominowani byliśmy za przebudowę strefy gastronomicznej – mówi Violetta Dziubin – Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej. – To pokazuje tylko jak bardzo jesteśmy dziś rozwojowym obiektem, który nie boi się realizacji odważnych projektów inwestycyjnych i marketingowych, tym samym tworząc na polskim rynku nową jakość. Korzystają na tym przede wszystkim nasi klienci, którzy mogą robić zakupy i spędzać czas wolny w nowoczesnym obiekcie, który dziś może mierzyć się z najlepszymi centrami w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Danii czy Francji. Nominacja to świetny prezent na nasze 10. urodziny, które obchodzimy w tym roku – dodaje.

Zmodernizowane bulwary Warty

Przypomnijmy. Na przełomie maja i czerwca zeszłego roku Galeria Jurajska oddała do użytku mające aż 8,5 tys. m kw. zmodernizowane bulwary Warty – pierwszą tego typu inwestycję w mieście. Nad brzegiem rzeki, tuż przy centrum handlowym, powstał nowoczesny miejski ogród, który wypełniły ścieżki i ławki, a także długa aleja spacerowa, służąca też m.in. rolkarzom.

Oprócz tego powstały tutaj także dwa place zabaw dostosowane do różnego wieku dzieci, a także fontanna – tzw. mokry chodnik oraz sadzawka. Cały teren obsadzono zaś roślinnością, w tym roślinami przyjaznymi pszczołom. Ponadto bulwary połączono z dwoma zmodernizowanymi boiskami do siatkówki plażowej, które w Jurajskiej obecne są od lat, tworząc nowoczesną przestrzeń rekreacyjno-rozrywkową.

Z okazji otwarcia bulwarów, Jurajska urządziła huczną, 3- dniową fetę, połączoną z Dniem Dziecka. Wydarzenie wzorowane było na dawnych, miejskich festynach i wypełniało je ponad 30 retro atrakcji. Był to ukłon w kierunku historii miejsca. Zmodernizowane przez Jurajską bulwary były bowiem przez blisko 100 lat popularnym miejscem spotkań, plażowania i grillowania wśród częstochowian. Swoją inwestycją i wydarzeniem, centrum handlowe przywróciło mieszkańcom to miejsce.

– Zależało nam na tym, aby stworzyć w Częstochowie miejsce wyjątkowe, które łączy ze sobą wypoczynek, aktywność, ale także zakupy. Sięgnęliśmy więc po unikalną w skali regionu inwestycję, której efektem jest przestrzeń, w której nasi klienci mogą spędzać wolny, relaksując się tutaj, opalając czy piknikując. Stworzyliśmy tym samym stałą atrakcję, która przyciąga praktycznie przez cały rok, ale także dołożyliśmy swoją cegiełkę w rozwój atrakcji w mieście – mówi Dziubin-Łuszczyk.

Zwycięzców ICSC Solal Marketing Awards poznamy 25 września podczas gali w Londynie.

Galeria Jurajska w portfolio GTC

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych.

Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl