Galeria Młociny rozbudowuje ofertę handlową

Galeria Młociny, debiutująca na warszawskim rynku dwa miesiące temu, wciąż dostarcza swoim gościom dodatkowych powodów do odwiedzin. Poza rozbudowaną, stale rosnącą ofertą gastronomiczną Hali Hutnik oraz Aleją Mody, która zachwyca największymi witrynami w Polsce, na szczególną uwagę zasługuje również lista salonów z wyposażeniem wnętrz.

Właściciel Galerii Młociny, spółka EPP, jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. 

Bielany stały się bowiem prawdziwym rajem dla wszystkich tych, którzy właśnie urządzają swoje mieszkanie, lub je dekorują. W drugiej połowie lipca do oferty warszawskiego centrum handlowego dołączyło między innymi Home&You – znane z ciepłych, przytulnych, a zarazem nowoczesnych dodatków oraz wysokiej jakości wykonania.

Homla, Zara Home, Mensa Home, Jysk, H&M Home, Konsimo, Duka, a teraz także Home&You. Galeria Młociny z każdym miesiącem poszerza ofertę skierowaną dla swoich gości, stając się ważnym punktem dla miłośników urządzania wnętrz w wyjątkowym, nowoczesnym stylu. Poza Aleją Mody, która wyróżnia się największymi witrynami w Polsce, Halą Hutnik która zadowoli podniebienia nawet najbardziej wymagających gości przenosząc ich w wyjątkowe podróże kulinarne, na szczególną uwagę zasługuje również bogaty wybór salonów z wyposażeniem wnętrz.

– Nie ulega wątpliwości, że Bielany to prawdziwy raj dla wszystkich, którzy uwielbiają dekorować swoje mieszkania. Ciepłe i przytulne, stonowane i eleganckie, a także nowoczesne oraz powracające do tradycji. Znajdziemy tu sklepy oferujące dodatki oraz akcesoria, które zaspokoją każdą osobowość. Home&You kieruje swoją ofertę dla wszystkich ceniących piękno, wysoką jakość oraz oryginalny styl – informuje zarząd obiektu.

Debiutujący w lipcu salon to przede wszystkim szeroki wybór akcesoriów oraz tkanin do dekoracji kuchni i jadalni, sypialni oraz łazienki.

Ponad 200 sklepów w Galerii Młociny

Galeria Młociny ma 225 tys. mkw. powierzchni całkowitej, 82 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 76 tys. mkw. przeznaczonych na handel oraz gastronomię, 6 tys. mkw. powierzchni biurowej, ponad 200 sklepów, w tym kilkadziesiąt lokali z jedzeniem, największe w Polsce, ponad siedmiometrowe witryny sklepowe, 10-ekranowy nowoczesny multipleks z komfortowymi, rozkładanymi fotelami, 200 mkw. parkiet i przestrzeń sceniczna, 2,5 tys. mkw. tarasu pełnego zieleni, 2 tys. miejsc parkingowych, 20 stanowisk do pracy w strefie co-workingowej.

Galeria mieści się tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe dla północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl