Maxi Zoo zapowiada 6 kolejnych inwestycji. Będzie też nowy format stand alone

Sieć Maxi Zoo licząca ponad 1,6 tys. sklepów zoologicznych w dwunastu europejskich krajach, zapowiada dynamiczną ekspansję na polskim rynku.

Grzegorz Kaprzyk, Maxi Zoo

– Maxi Zoo skrupulatnie realizuje swoją dotychczasową strategię rozwoju w Polsce. Od początku tego roku otworzyliśmy 5 nowych sklepów i aktualnie mamy w Polsce 37 lokali. Kolejne 6 sklepów jest już w fazie budowy, a kolejne lokalizacje są przedmiotem intensywnych negocjacji – zapowiada w rozmowie z Retailnet Grzegorz Kaprzyk, Head of Real Estate  Management Maxi Zoo Polska Sp. z o.o.

Ten rok jest ważny dla firmy także ze względu na otwarcia na nowych rynkach konsumenckich m.in. w Lesznie, Jaworznie, Żorach, Szczecinie, Rzeszowie oraz Zielonej Górze.

Jednocześnie firma nadal umacnia swoją silną pozycję w stolicy, w tym roku otworzyła już 2 nowe sklepy, kolejny sklep (9. w Warszawie) jest w trakcie budowy. – Będzie to flagowy obiekt typu ,,stand alone”, zlokalizowany na Pradze Południe. Maxi Zoo powstaje na terenie wspólnej inwestycji obok dużego operatora spożywczego i sportowego. Przewidziane otwarcie w listopadzie 2019 r.

– Ten rok chcemy zakończyć liczba ok 45 sklepów. Tempo ekspansji i otwarć w kolejnych latach będziemy utrzymywać na poziomie kilkunastu otwarć rocznie – podkreśla Grzegorz Kaprzyk, Head of Real Estate  Management Maxi Zoo Polska Sp. z o.o.

Maxi Zoo otwiera sklepy o powierzchni od 400 do 500 mkw.

Przypomnijmy, Maxi Zoo otwiera sklepy o powierzchni od 400 do 500 mkw. Celem spółki Maxi Zoo Polska Sp. z o.o. w nadchodzących latach jest szybki i dynamiczny rozwój w Polsce.

Od początku historii Maxi Zoo w Polsce (marka jest obecna na naszym rynku od 2012 r.) spółka otworzyła łącznie 37 sklepów m.in. w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Tychach.

Marka Maxi Zoo powstała w 1990 roku. Założyciel firmy, Torsten Toeller, otworzył pierwszy sklep zoologiczny w miejscowości Erkelenz w Niemczech, znany pod nazwą Fressnapf. W następnych latach w zawrotnym tempie podbił europejski rynek produktów dla zwierząt domowych. Dwa lata później firma otworzyła pierwsze sklepy franczyzowe, najpierw w Niemczech, a kolejno w Austrii, Szwajcarii i Luksemburgu. W 2009 roku nastąpiło uroczyste otwarcie tysięcznego sklepu firmy Fressnapf – tym razem w Monachium – i został założony sklep internetowy www.fressnapf.de. W październiku 2012 roku do Fressnapf-Group dołączyły również polskie sklepy. W Polsce marka posługuje się nazwą Maxi Zoo.

Dziś istnieje ponad 1,6 tys. sklepów zoologicznych w dwunastu europejskich krajach – od Danii po Włochy. Znajdziemy w nich wszelkie niezbędne artykuły i akcesoria dla zwierząt: psów, kotów, rybek, chomików, myszy, szczurów, papug, gadów, płazów. Maxi Zoo posiada również kompleksową ofertę marek własnych na każdą kieszeń.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl