Meet & Fit planuje nowe otwarcia

Rośnie sieć restauracji Meet & Fit. Po niedawnym otwarciu lokalu w Pruszkowie właśnie miało miejsce kolejne otwarcie – tym razem na Śląsku w centrum handlowym w Gliwicach.

Nowo otwarty lokal znajduje się w strefie food court i jest usytuowany w towarzystwie takich marek jak: Olimp, McDonald’s, KFC, Silver Dragon, Makarun czy Berlin Kebap.

– Kolejne lokalizacje, w których pojawi się Meet & Fit to Żyrardów, Kielce, Mielec oraz Katowice. W części z tych miast udało nam się pozyskać topowe lokalizacje, a w kilku z nich poszukujemy jeszcze lokali – mówi Łukasz Błażejewski, Dyrektor Generalny 7 Street i Meet & Fit. I dodaje:

– Obecnie jesteśmy największą w Polsce siecią lokali serwujących wegańskie oraz mięsne burgery w jednym miejscu. Wszystkie burgery można wybrać w formie fit, super fit lub podane w bułce bezglutenowej.

– W najbliższym czasie planujemy kolejne otwarcia. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są poszukiwania nowych lokali przez kolejnych franczyzobiorców – zapowiada dyrektor sieci.

W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskich, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone.

Meet & Fit poszukuje franczyzobiorców w miastach od 20 tys. mieszkańców

Spółka poszukuje partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach zarówno w galeriach handlowych jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meet & Fit – Slow Food muszą liczyć się z inwestycją około 60-100 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.

Meet & Fit – Slow Food to sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno. Meet & Fit wyróżnia się na tle innych firm gastronomicznych dbałością o odpowiednią liczbę kalorii oraz optymalną zawartość wartości odżywczych w swoich daniach. Meet & Fit jest członkiem pierwszej w historii branży organizacji zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego – Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu (ZP HoReCa).

Łukasz Błażejewski w 2005 roku założył firmę doradztwa finansowego „Gold Finance Doradcy Finansowi”. Następnie w 2008 roku stworzył projekt franczyzowy i na bazie tego projektu w 2 markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce.  W 2011 sprzedał wszystkie udziały Markowi Jutkiewiczowi znanemu z m.in. branży FMCG. Aktualnie Łukasz Błażejewski zarządza siecią restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej pod marką „7 Street – Bar & Grill” oraz siecią punktów gastronomicznych serwujących szybkie dania dla osób aktywnych i zwracających uwagę na to co trafia na ich talerz pod marką „Meet & Fit – Slow Food”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl