Aplikacja Mój Stolik przyciąga sieci restauracyjne

MojStolik.pl to nowa na rynku gastronomicznym aplikacja wspomagająca restauratorów w zarządzaniu rezerwacjami.

– Pomysł na aplikację MojStolik.pl pojawił się w wyniku obserwacji, iż aby zarezerwować stolik w restauracji trzeba wykonać telefon lub wysłać email i często bardzo długo czekać na odpowiedź. Stąd powstał pomysł na aplikację, która w jednym miejscu będzie skupiać najpopularniejsze restauracje i umożliwi w łatwy sposób dokonanie w nich rezerwacji – mówi dla Retailnet Klaudiusz Kobylecki, Dyrektor Techniczny, udziałowiec spółki Table4Rest Sp. z o.o.

Aplikacja jednocześnie w czasie rzeczywistym informuje o dostępności miejsc w danej restauracji, na daną godzinę.

Początkowo projekt był skierowany wyłącznie do potencjalnych gości restauracji, ale w z początkiem tego roku spółka postanowiła poszerzyć jej zakres i opracowała specjalny moduł skierowany do restauratorów. Od tego czasu z platformy skorzystało już kilkadziesiąt restauracji.

Restauracja Isto, Katowice

MojStolik – aplikacja do budowania bazy gości

– Platforma MojStolik.pl zastępuje niejako papierową książkę rezerwacji tabletem na którym zapisywane są wszystkie dane o rezerwacjach. Ponadto aplikacja umożliwia np. konfigurowanie układu sal restauracyjnych i stolików – podkreśla Klaudiusz Kobylecki.

Jedną z ważniejszych funkcji aplikacji jest także możliwość budowania bazy gości restauracji i możliwość wysyłki spersonalizowanych ofert np. z promocjami dla klientów. Co ciekawe, w aplikacji można również sprawdzić menu danego lokalu.

Dodatkowo spółka oferująca aplikację MojStolik.pl wprowadziła rozwiązanie, które zintegrowało wszystkie kanały rezerwacji z gościem (Facebook, www, telefon, aplikację mobilną) gdzie wszystkie rezerwacje są zgromadzone w jednym miejscu tablecie – elektronicznej książce rezerwacji.

Mobilna wersja aplikacji została wprowadzona w maju tego roku i do tej pory apkę zainstalowało już ponad 2 tys. osób i kilkadziesiąt restauratorów, m.in. takie restauracje jak: Endorfina, Stixx Bar& Grill, Dekant WineBar&Restaurant, Concept 13, Flamin & Co., Restauracje Baczewskich, Restauracja Warszawska, Zielnik

Jak działa aplikacja MojStolik.pl

Należy pobrać aplikację na telefon (dostępna jest zarówno na Androida, jak i system iOs). Następnie gość wybiera godzinę i liczbę osób. Spośród dostępnych restauracji klika na tę, która nas najbardziej interesuje

Manager w swoim panelu widzi zgłoszenie rezerwacji. Wie, czy zgłoszenie przyszło od nowego klienta, czy stałego i czy są jakieś preferencje co do stolika.

Przychodząc do restauracji, obsługa ma pełne dane klienta, licznik czy dany gość jest w danej restauracji pierwszy raz czy nie.

– Restauracje są sukcesywnie dodawane do aplikacji, dlatego cały czas ich lista będzie rosła – zapewnia Klaudiusz Kobylecki, Dyrektor Techniczny, udziałowiec spółki Table4Rest Sp. z o.o.

fot. główne: Restauracja Olimp ING, Katowice

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl