OLX uruchamia butik przy CH Posnania

24 sierpnia działa nowy firmy OLX butik przy Centrum Handlowym Posnania. Jest to charytatywny butik, który będzie działał przez miesiąc. Uruchomienie takiego punktu, jak informują przedstawiciele OLX, jest związane z akcją w ramach której będzie wspierany Oddział Dziecięcy Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi w Poznaniu.

OLX prowadzi zbiórkę na kilka sposobów. Sprzedajee rzeczy przyniesione przez darczyńców, a każdą uzyskaną w ten sposób kwotę podwaja. Na miejscu można też kupić kubek-cegiełkę, lub wrzucić pieniądze do puszki. Na wszystkich, którzy zdecydują się oddać lub kupić przedmiot czeka kubek gorącej, świeżej kawy. OLX udostepnia też ściankę, na tle której można zrobić sobie zdjęcie z logo akcji.

– Serwis ogłoszeniowy OLX ułatwia ludziom życie na co dzień poprzez łączenie kupujących i sprzedających. Wynosząc jego ideę poza świat online chcemy pokazać, że pomaganie wcale nie musi być trudne i czasochłonne – tłumaczy Paulina Rezmer, rzecznik portalu. – Wszystkich, którzy wierzą w ideę dzielenia się i dawania przedmiotom drugiego życia zapraszamy do naszego butiku z przedmiotami, po przedmioty, a także na pyszną kawę.

W każdy weekend zaplanowaliśmy dodatkowe atrakcje dla dzieci i dorosłych, m.in zajęcia jogi, czy rodzinne pikniki. Wśród artykułów do kupienia są książki, gry, zabawki, a także odzież czy małe AGD. Wszystkie przedmioty wystawione na sprzedaż można też znaleźć w serwisie.

OLX przyjmuje przedmioty, które uczestnicy akcji chcą przeznaczyć na zbiórkę lub sprzedaje to, co już się w nim znajduje. Zebraną sumę podwoi i przekaże na potrzeby oddziału dziecięcego Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi w Poznaniu.

OLX to jeden z najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Już 70 procent użytkowników korzysta z serwisu za pośrednictwem telefonu, wybierając aplikację lub wersję mobilną. Dodają ogłoszenia w takich kategoriach, jak Praca, Dom i Ogród, Motoryzacja, Nieruchomości, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Średnio pojawia się ich aż 130 tys. dziennie. W grudniu 2018 roku z serwisu skorzystało 13,5 mln użytkowników, którzy wygenerowali 6,5 mld odsłon (PBI/Gemius).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl