[BADANIE] Na rynku multimediów Empik nie ma sobie równych

empik-future-store-krakow-2

65 proc. badanych było w stanie wskazać marki serwisów internetowych sprzedających multimedia w formie tradycyjnej (książki, płyty itp.). W tej kategorii niekwestionowanym liderem okazał się Empik (49 proc.) – tak wynika z tegorocznej edycji raportu „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”.

Zajmujące drugie miejsce zestawienia Allegro zostało wskazane przez 12 proc. respondentów. Empik jako sprzedawca tradycyjnych multimediów jest szczególnie dobrze rozpoznawany przez najmłodszych badanych, osoby z wyższym wykształceniem oraz dobrze oceniające sytuację materialną swojego gospodarstwa domowego.

Empik najbardziej rozpoznawalny w każdej kategorii

Słabiej rozpoznawane są marki serwisów internetowych sprzedających multimedia w formie elektronicznej (aplikacje, e-booki itp.) – jakąkolwiek markę podało 47 proc. badanych. W tej kategorii liderem także jest Empik (27 proc.), który był wymieniany znacząco częściej, niż Allegro (9 proc.). Na podium znalazł się jeszcze serwis Spotify.

Znajomość spontaniczna serwisów internetowych sprzedających multimedia w formie tradycyjnej (książki, płyty itp.) prezentuje się inaczej, choć dwóch zdecydowanych liderów jest takich samych. Na czele jest oczywiście Empik, a na kolejnych miejscach są Allegro, Merlin, Tania książka, Świat Książki czy Gandalf.

Empik wprowadza nowe usługi

Grupa Empik wprowadziła w sierpniu najnowocześniejszą i najszerszą usługę subskrypcyjną w Polsce. Lider wielokanałowego handlu w Polsce jako pierwszy wprowadza na polski rynek tak bogaty pakiet benefitów dla swoich klientów. Empik stawia na szerokie rabaty, wygodę darmowej dostawy i unikatowe benefity kulturalne. Uczestnik Empik Premium będzie korzystał ze specjalnych cen we wszystkich kanałach sprzedaży, a dodatkowo otrzyma do 3 proc. zwrotu środków na swoje konto w Empik.com. Darmowa dostawa, w tym również kurierem, zapewni 100 proc. wygody kupowania. Natomiast pakiet kulturalny w Empik Premium to unikalny dostęp do biletów na koncerty i wydarzenia, 20 proc. zniżki do kin Helios czy pakiet audiobooków i ebooków za 0 zł. A to wszystko od 6,67 zł miesięcznie przy zakupie usługi na 12 miesięcy. Empik Premium to usługa skierowana do wszystkich klientów, zarówno tych preferujących zakupy w sklepach stacjonarnych, jak i korzystających z Empik.com czy aplikacji mobilnej.

Dodatkowo, w rok po włączeniu Going. do Grupy Empik, zakończył się pierwszy etap budowy największej pod względem zasięgu multikanałowej platformy biletowej w Polsce. Projektu opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach Going. oraz doświadczeniu i sile marki Empik, które wspólnie tworzą miks kompetencji w zakresie dystrybucji biletów, całościowej obsługi imprez i kreowania autorskich treści wokół wydarzeń. Połączenie platform sprzedażowych Empik Bilety i Going. w jeden spójny ekosystem zaowocowało powstaniem oferty sprzedaży biletów w modelu 360 stopni, która obejmuje swoim zasięgiem 17 milionów odbiorców i ponad 5 tysięcy wydarzeń dziennie – od imprez muzycznych, sportowych i rozrywkowych, eventów kulinarnych aż po spotkania biznesowe i targi.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl